zwanger???

Het kan van alles zijn. Ongi gevoel en zw symptonen lijken veel op elkaar..

Succes!

@ Alle girls!

Spannend lady's! Tjaa wat kan ik er van zeggen!
Dat je lichaam je zooo ernstig voor de gek kan houden!! Maar misschien toch ook weer niet!! Heeeeeel irrrrrritant vinden jullie niet? Hier is de NOD 6 sept op 30 dgn.. We zullen zien. Vorige mnd 12 dgn te laat, gelukkig niet getest, was pas 1e ronde.. Elke maand wachten....wachten... wachten... :-( De mannen maken zich helemaal niet druk! Die horen van zelf wanneer ze weer "moeten" & wanneer het is gelukt!! hahaha! ;-)
@ Iloon, streep is een streep!! Had ik bij onze eerste ook.. maar het was echt waar! Ben heeeel benieuwd, maar ik denk het ook!
@ mamavanbinkie, spannend! Ben echt heeeeeel nieuwsgierig!! En of het werkt!! Ik zal woe-do ff checken of je wat weet! Heel veel succes!

Zal voor ons allemaal duimen!!! *kramp*kramp*

Liefs MamaSun

nog steeds last van buikkrampen!!!!Mijn lichaam houdt me wel heel erg voor de gek als het niet zo is.Zoals het nu gaat,heb ik het nog nooit gehad.

Hallo, ik heb heden vroege test gedaan, echter negatief:( Ik vraag me nu echt af of mijn lijf me voor de gek houdt, ik heb sinds mijn eisprong rommel in mijn baarmoeder, terwijl ik dit normaal echt niet heb,,,en verandering van de tepels ( meer brobbeltjes erop),,,officieel ben moet ik komende dinsdag ongi worden...dus ik hoop eigenlijk dat er dan niks komt,,ik heb nog twee testen en kan het niet laten om komende zondag nog eens te testen met een vroeg test,,,ik hou jullie op de hoogte,,en duim voor degene die in spanning zitten net als ik..

mamavanbinkie:Veel succes met afwachten....ik ken het gevoel.Hopelijk heb je volgende week goed nieuws.Hoeveel dagen voor menstruatie kun je die vroegtest doen?

Volgens de site van sensitest kunt je de test 6 dagen van te voren doen,,maar ja,,de vraag is ,,wanneer wekt het..op naar dinsdag ik heb nog nooit gewild dat een week zo snel voorbij gaat,,,succes iedereen!!

Hallo dames,

Ik kon het toch niet laten,heb een sensitest gekocht..........Ik kan nu ook dinsdag testen.....Wat kan een week inderdaad lang duren!!!

Terug
Bovenaan