Zwanger??

Alles wat ok.
HCG wel nog heel laag 145... vorige keer had ik 750 en toch een mk.
We kunnen niets anders doen dan afwachten hè en positief blijven denken. Zolang m'n borsten blijven pijn doen, ben ik nog gerust ;))
Hoe gaat het met jou?

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat een normale waarde zou zijn, of welke waarde ik heb of vorige x had. Lijkt me wel dubbele uitslag voor je, alles ok maar toch lage HcG waarde. Knap dat je positief blijft, is beste aanpak, maar wel moeilijk op z'n tijd. Nog even volhouden en dan zit je bij gyn en weet je meer.

Met mij gaat het redelijk. Ben onwijs moe en dat terwijl ik altijd erg ondernemend typje ben. Dus dat zit me beetje in de weg zeg maar. Mag verder niet klagen. Ik blijf altijd onzeker tot ik het hartje zie kloppen, dan kan ik echt gaan genieten. Heb er wel weer alle vertrouwen in.

Ik denk eigenlijk niet dat er een 'normale' waarde bestaat. Dokter zei gewoon dat het nog vroeg in de zwangerschap is, en dat kan eigenlijk ook wel, want de symptomen kwamen ook veel later dan de vorige keer.

't Is wel jammer, vorige keer was ik volledig in de wolken en dacht ik zeker niet aan een mk... dat is nu natuurlijk wel anders. Ik durf me er nog niet teveel aan hechten.

Wachten, wachten en wachten.... Ik denk dat er elke maand wel iets is waar je naar uitkijkt. Mijn geduld zal op de proef gesteld worden :))

Vanaf wanneer klopt het hartje ongeveer?

Ja dat is zeker waar. Maar ik vind toch de eerste weken het spannendst. Ongeveer met 6wk gaat het hartje kloppen. Heb vorige zwangerschap een erg vroege echo gehad met 6wk en toen klopte het al. Daarna werd ik stuk rustiger. Dus nu wacht ik af tot vlg week dinsdag, dan heb ik echo en ben ik 7wk. En daarna kan ik rustig weer die roze wolk op! Dat komt bij jou dan ook wel weer terug. En dan gaan we heerlijk genieten!!

Oh dat hoop ik niet!! Hoe voel je je nu?
Vind het erg om te vragen, maar was het vergelijkbaar met vorige x? Nu hoeft lichte bloeding niet per definitie te betekenen dat het mis is hoor, maar klinkt niet goed. Zou gyn even bellen.

'k Weet niet goed hoe ik me voel... verdrietig, ontgoocheld.
Toen ik de vorige keer zwanger was, was ik echt in de wolken, nu was het al iets minder, wat zal het de volgende keer zijn? Bij het minste zal ik schrik hebben :((

De erge pijn is nu over, enkel terug zeuren en enkel heel lichte bloedadertjes in slijm. Ik weet niet meer of het de vorige keer ook zo begon...
'k Wil nog niet bellen, ze kan zij dat ook niet weten hè.

Terug
Bovenaan