Zwanger??

Kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Zou nog niet bezig zijn met volgende x, je weet nog niet of het echt mis is. Ik zou gyn bellen met vraag of je eerder mag komen voor controle. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. De onzekerheid is altijd het ergst. Hoop echt dat het een gewone lichte bloeding was en het goed zit!

Gebeld met gyn.
Ze zei dat het evengoed innestelbloed kan zijn, die dan gepaard gaat met hevige krampen.
Een echo zal nog geen uitsluitsel geven, bloedafname eventueel wel. Maar ik wacht af... kunnen er toch niets aan doen.

Wat een rollercoaster van emoties dat zwanger zijn!

Dat kan zeker het geval zijn en laten we daar nu maar vanuit gaan. Dat het nu gestopt is en je geen kramp meer hebt is een goed teken. Aftellen tot je wel echo hebt dus.
Deze onzekere periode is met jouw voorgeschiedenis helemaal niet leuk nee. Nog even volhouden en voor je het weet mag je voor de echo. Als die goed is ben je sowieso verder dan je vorige zwangerschap toch?
En bij twijfel gewoon je gyn bellen. Daar zijn ze voor. En hier kan je altijd je ei kwijt, kom maar op :)

Ja hoor, vorige keer was ik amper 5 of 6 weken ver (zoals nu).
Volgende week gaan we een midweekje weg naar Nederland, zal m'n gedachten wat verzetten en ik hoop natuurlijk op het beste.
Bedankt! Met jou alles goed?

Oh dat klinkt goed, afleiding werkt altijd goed. Geniet ervan en probeer het los te laten. Klinkt mss beetje vreemd, maar je kan het lot verder toch niet bepalen. Dat houd ik mezelf altijd maar voor, want soms kan je jezelf lekker gek draaien (althans dat kan ik).

Ik voel me op zich goed. Ben alleen vreselijk moe, veel meer dan ik gewend ben. Maar ja, dan ben ik ook alweer kleine 2 jaar ouder en heb ik een kleine draak rondlopen. Ach, wordt na 1e trimester vanzelf beter. Even doorbijten.

Geniet lekker van je midweekje!!

Deze nacht hevige krampen en veel bloedverlies....
Héél jammer, maar helaas, geen goed nieuws aan de familie op 1 januari, geen leuke zwangerschapsjurkjes deze zomer, geen kindje in juli....
2 keer na elkaar, pf, het mag dan 3e keer goeie keer zijn hoor!
Gyn is wel superlief! Zo medelevend! Ongelooflijk, vorige keer zat ze zelf met de tranen in de ogen :)
Het is nog een jonge, pas afgestudeerd, dus die leeft echt volledig mee. Is supertof!

Ik voel me wel beter dan gisteren, liever nu dan binnen 10 weken....realistisch blijven hè.

Jij alle geluk!! En ik kom nu en dan nog wel eens piepen hoe het met je gaat :) en mss tot binnen een paar maanden ;-)

Oh nee meis, wat vind ik dit vervelend voor je. Had zo'n goede hoop aangezien het weer rustig was.
Je klinkt wel stuk beter dan gisteren, maar geef het de tijd en een plekje. En ik hoop je zeker snel weer op andere maand te zien verschijnen. Gun je weer die roze wolk :)
Leuk als je af en toe nog even komt kijken. Vond het erg gezellig met je te kletsen. Ik wacht dinsdag de echo met spanning af. Het ga je goed lieve lydvro79

Terug
Bovenaan