zwanger

Hoi kom mij ook melden. Ben 5 weken zwanger.

Eerste afspraak bij vk staat voor 30 jan.

Vind het allemaal dood eng ivm met voorgeschiedenis bij mijn eerste. Maar ben ervaring rijjer en weet nu meer.
Gaan nu genieten
 
gefeliciteerd!!!
ik vind het ok heel spannend gezien al onze miskramen, maar probeer positief te blijven en te genieten!!

hoe oud is je eerste? en is dit de 2e?
 
Hoi. Bij mijn eerste heb ik ook een miskraam het gehad.was heftig idd.

Heb een zoon van maart 2012. Dus mooie tijd er tussen.
Wanneer mag jij naar dr vk.ik de 30e
 
Wij hebben voor onze 1e 2 miskramen gehad en voor deze zwangerschap ook 1 dus idd heftig
Onze zoon is van juni2011 ik mocht al eerder voor echo komen maar ik wil pas met 10 week echo dus dat wordt 19 feb. Bij 2 miskramen hadden we namelijk een goede echo met 7 week en daarna ging het alsnog mis dus nu maar later dan heb ik nog niets gezien mocht het mis gaan
 
Oja heftig idd. Vk wilde toen juist dat ik kwam. Want spanning is ook niet goed voor het kindje.
Maar als jij je er goed bij voelt moet je dit zo doen.

Ik zit al een beetje te denken aan uitzet. Hebben alles al. Vind dat wel Jammer. Vond het shoppen zo leuk.
 
Ja dat is jammer, zou je willen weten wat het wordt, dan zou je als het een meisje wordt weer kunnen los gaan haha.

De spanning is idd ook niet goed maar het zegt zo weinig bij ons. De vk begreep het helemaal en als ik me wel veel zorgen maakte kon ik wel eerder komen voor echo.

Voor nu voelt het wel goed, heb veel klachtjes gelukkig, pijnlijke borsten, misselijk dus dat vind ik fijn haha.
 
Hoi!

Ik vind het op het moment ook doodeng. Heb last van obstipatie heel de dag rommelen mijn darmen... Word er gek van. Bij mijn miskraam twee mnd terug had ik nergens last van. Bleek al drie weken met iets te lopen wat niet was ontwikkeld geeft even weinig vertrouwen in je lichaam.
De obstipatie herken ik eigenlijk ook wel van mijn eerste zwangerschap dus ook wel weer positief!
Ook krijg ik mijn lenzen niet in en dat had ik toen ook... Duimen duimen duimen..

Mijn bezoek vorige week aan de gyn was wel positief. Het was nog te vroeg om iets te zien wel was de zwangerschapsring gelijk duidelijk in beeld. Vorige zwangerschap moeilijk te zien en was mijn gyn ook niet positief was toen afwachten.
Volgende week dinsdag mogen we weer op controle te komen.

X
 
Hopelijk blijft het allemaal goed gaan en hebben we in september een mooie baby in onze armen.
Gaan jullie het ook vertellen? Of hebben jullie dat al gedaan??
 
Terug
Bovenaan