zwanger

Hoi ik voel bijna ook niks. Af en toe misselijk. Maakt mij ook weer onzeker. Maar ga van het positieve uit.

Mijn ouders weten het en een vriendin en gastouder. Verder nog effe niemand. Houden we ook zo. Als het mis gaat kunnen we het delen
 
Ja idd ik wil het dit keer niemand vertellen, maar dat is wel lastig. Ik had me voorgenomen om het een volgende keer niet te vertellen omdat dan anderen ook in spanning zitten, maar mijn moeder ziet altijd alles aan me dus wordt lastig haha.
 
Mijn ouders en zusje wisten het gelijk.. Ook ivm de feestdagen.. Een mooi cadeautje maar ook dat ik geen wijn zo drinken...

Een aantal goede vrienden weten het ook.. Ik vind het niet erg zijn blij dat hun op de hoogte zijn.
 
Ja ik vind dat soms ook wel onzin, maar wil anderen er niet mee belasten, maar dat is meer mijn idee denk ik, mensen in onze omgeving vinden dat waarschijnlijk niet. Ik denk dat wij het toch ouders en zussen vertellen, het valt toch wel op haha. En het is idd iets moois en niets ergs!! Wie weet kunnen we er dan ook nog meer van genieten
 
Terug
Bovenaan