zwangere forumjunkies 2!!!

lieve sjors.

even voor jou
meis ik weet niet wat ik lees super gefeliciteerd ik gun het je ook echt je hebt het verdiend
ik hoop dat je nu een hele mooie zwangerschap mag hebben met veel geluk
geweldig meissie geniet er van dikke kus voor jou

nou het volgende meiden
ook ik ga helemaal afstand nemen van dit forum
het doet me elke keer weer pijn het nog maar niet zwanger
dus ga ik met vriendlief samen verder in de medische malle molen
nog 2x IUI te gaan ik wens jullie allemaal een hele mooie en gezonde zwangerschap toe
succes met bevallen allemaal

heel veel liefs
monique

Sandra; wat een verdriet. Dit is inderdaad heel dubbel voor jullie. Enerzijds het geluk van een nieuw leven en anderzijds het verdriet van het einde van een leven. Heel veel sterkte vor jullie allbei en je mag hier natuurlijk altijd even van je afschrijven. We zijn er niet alleen voor de leuke dingen.

Monique; We zullen je wel missen hier op het forum maar het is begrijpelijk dat je voor jezelf even afstand moet nemen. Heel veel sterkte in de mallemolen en we hopen je hier zwanger weer terug te zien!! We kennen elkaar natuurlijk prive ook goed en we spreken elkaar snel weer!

Hoi meiden,

Allereerst Sandra: meid, wat een tragisch bericht zeg! Kan me voorstellen dat je van die roze wolk afvalt! Ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen!

Sjors: wat een geweldig nieuws! je bent gewoon weer zwanger! Kan me voorstellen dat de komende weken nu extra spannend voor jullie zijn! Probeer wel te genieten hoor!

Monique: heel begrijpelijk dat je afstand neemt van dit forum. het lijkt me heel zwaar om steeds maar die leuke zwanger/kinderen verhalen te lezen terwijl jullie al helemaal in de mm zitten. Ik hoop van harte dat je toch weer heel snel terug komt op dit forum, maar dan als zwangere! Heel veel sterkte en succes toegewenst!

Nou, ik heb net de 1e foto's besteld van Nienke. Het zijn er "maar" 223! Haha, en ze is nog geen 6 weken oud! :D ben benieuwd wanneer ze binnen komen!
Ik ga nu ff gauw wat doen in huis, want manlief komt zo weer thuis en dan vind ik het zo ongezellig om nog bezig te zijn.

Groetjes Nathasja

hoiii meiden

sjors:   aagghhh!!ik wist t   SUPER GEFELICITEERD!!! gelukkig hoefde je niet te lang te wachten na je mk... en de 3e ronde das kei snel !!!! hihi
probeer te genieten van het gevoel weer zwanger te zijn... en deze x gaat t goed hoor!!
ben echt zooo blij voor je!! ik weet precies hoe bijzonder t nu is ., en hoe spannend maar t gaat echt goedkomen geloof me!!! xxxx

monique     ik snap dat je afstand wil nemen ....ik hoop dat je door iui toch   snel zwanger
zal zijn en ik wens je alle geluk van de wereld , !!!! wie weet spreken we elkaar toch weer hier ooit?yoy knever know..............xxx

sandra   oooh     wat een bericht !! wat erg.........       ik hoop dat jullie t een beetje kunnen plaatsen en kunnnen laten bezinken, het is echt niet niks om eerst zo gelukkig te zijn met jullie meisje en dan zn verdriet erachteraan te krijgen...
ongelofelijk! heel veel sterkte voor jullie..xxx

natasja   OOH een "paar"foto's besteld hahahhahahahaahha.. ik snap m dat doen alle mama's hahhaha   geniet ervan ....xx

joyce     rustig aan doen ...en als jij denkt dat je de vk of gyn moet bellen bellen!!!! want je bent nooit lastig ! laat ze maar denken he...
maar nog even meid ..hou vol hihi en zwemmen heerlijk dat wil ik ook gaan doen ...moet alleen nog ff een zw sch badpak kopen ergens...ideen??
xxx
NOG EEN X "HOERA
"VOOR SJORS!!!!!! GEFELICITEERD OOOH IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!!

XX LILIAN

Lieve Sandra,

Heb je net een PB-tje gestuurd. Ik wens jullie alle sterkte toe!!!

Knuffel!!

Terug
Bovenaan