zwangere forumjunkies 2!!!

Goede morgen meiden...

Nou, ik heb vanochtend een test van de kruidvat gedaan (zo'n cassete) en ook die geeft een lichte 2e streep!!! Ik twijfel nu zo.. welles/ nietes... Ik weet niet of het mogelijk is dat je nog de hormonen van je miskraam bij je draagt, dat die er misschien voor zorgen dat de test licht positief is... Maar dat was 22 mei, dus dat zal toch nu niet meer??.. Vriendlief en ik hebben besloten een clearblue digitale test te kopen vandaag, en die mag ik niet eerder dan donderdag ochtend doen.... Nou als die ook zwanger aangeeft dan weet ik het tenminste 100% zeker!!! Ik hoop het zo!!!
Bedankt dat jullie allemaal zo aan mij denken!!!

Lillian!!
Heel veel succes vandaag bij je 20 weken echo!! Laat je direct weten hoe het gegaan is??

Joyce!!
Je moet inderdaad maar rustig aan doen meid!! Harde buiken is niet goed!! Kun je niet een paar daagjes eerder met verlof als de harde buiken aanblijven!!??

Mama30!!
Hoe gaat het bij jullie?? Zo te lezen helemaal goed!! Wat fantastich dat de borstvoeding zo goed gaat en dat je dochtertje zo goed drinkt!!

Sandra!!
Hoe gaat het bij jou thuis?? Nog veel gebroken nachten gehad??

Kitty!!
Lieve Kitty, ik denk dat de tranen die je hebt er helemaal bijhoren!! Je hebt zo'n verdriet gehad toen Danny te vroeg geboren werd en is overleden!! Ik denk dat je kleine meid die herinneringen toch ook boven brengt!! Hoe gelukkig je nu ook bent met haar... Ik hoop dat je je heel snel beter voelt!!! hier een hele dikke knuffel voor jou!!!

Tot snel lieve meiden!!!

Liefs Sjors...

hoi meiden

De 20 weken echo   was goed.. voor zover ze konden zien was alles goed!! en het is een
...............
.......
.................
.............
meisje!!!!

ik ben best verrast..maar rene dacht al dat een meisje was...ik wist t echt niet..
maar ben heel blij[ t maakte niks uit , laat t maar gewoon goed gaan!!!]
nou tot straks
xxxlilian

ps sjors ik denk toch echt   dat t raak is bij jou!!!ik duim verder!! voor je!!

sjors...zoals ik al eerder mailde de duimen draaien overuren!

lil een meisje! wat leuk!!!!!!!
hebben jullie al een naam bedacht?
en fijn dat alles goed is!

Lilian!!!! Een meisje!! Een zusje voor Storm en Daan!!!! Wat ontzettend goed om te horen dat alles goed en gezond lijkt!!!! Dat is goed nieuws, ben blij om je berichtje te lezen. Heerlijk!!! Dus op naar de prenatal enz enz.... voor roze kleertjes!!

Blijf lekker op die roze wolk!

Sjors...duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim!!!!!!

Groetjes!

Hoi meiden,

Hier alles prima. Ben vanmorgen bij het cb geweest met Nienke. Ze doet het erg goed! Ze weegt al bijna 10 pond! Een flinke meid dus! :D

Lillian: een meisje voor jullie! Een zusje voor Storm en Daan! Echt heel gaaf! Geniet er lekker van!

Sjors: lichte streepjes op de test! Spannend! Ik hoop zo dat we je snel kunnen feliciteren!

Joyce: hoe ging het met de harde buiken vandaag? Heb je nog gezwommen?

Mama30: Jolijn houdt dus van badderen... Nienke is er niet zo weg van hoor. Ze gaat al vanaf een week of 3 mee onder de douche, dat vind ze echt heerlijk! En wij ook, lekker dat kleine lijfje tegen je aan! :D

Nou meiden, weltrusten!

Groetjes Nathasja

Goede morgen meiden..

Lillian!!
Wat fantastich nieuws, dat je echo helemaal goed was!!! Gefeliciteerd meid!! En wat leuk dat je een meisje krijgt!!

Natasja!!
Zo te lezen gaat alles goed thuis!! En wat groeit je meisje goed zeg!! Super!!

Sandra en mama30!!
Hoe gaat het met jullie??

Joyce!!
Hopelijk heb je al wat minder last van harde buiken!!! Moet je alle dagen van de week nog werken??

Ik heb vanochtend weer een kruidvattestje gedaan (had er nog 1 over) en het blijft een lichte 2e streep!! (niet echt veel verandert en vergelijking met gisteren)!! Ik heb m ook even met jou testenfoto vergeleken Lillian (op hyves), en ze komen aardig overeen!! Verder heb ik alleen wat irritante (soms pijnlijke) steken in mijn linkerzij/lies en niet echt ongie-kramp...Dus meiden, ik begin nu toch echt goede hoop te krijgen!! Morgen doe ik de digitale test en als die positief is moet ik het ook maar gewoon geloven!! (ik ben gewoon zo onzeker geworden na mijn miskraam, durf niet meer zo goed op mijn eigen lichaam te vertrouwen)!!

Liefs Sjors...

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje

Afspraken:

Joyce, 26 augustus, afspraak

vk. (dan 36 weken)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:  20 wkn echo 19aug!!!
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

ohhhhh, sjors... Dat is voor vandaag al weer super nieuws!!! Ik vind altijd dat er geen streep verschijnt als je niet zwanger bent... toch??

Ik kom morgen vroeg direct weer kijken.... ik hop het zo voor jullie meid!!!

IK blijf duimen, en voorzichtig zeg ik...hoera!

Liefs Anneloes

Terug
Bovenaan