ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

SJORS!!!! ik wist het!! Het kon gewoon niet anders!!!! Ik heb het zoooo voor jullie gehoopt en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

ZWANGER!!!!

Van harte gefeliciteerd voor jou en je man!! geniet van dit mooie nieuws!!

en het zal voor jullie heel spannend zijn, maak lekker afspraak bij de VK en leef naar de echo toe, heb vertrouwen dat het goed komt!!!

JOEHOE! he.. enne... wanneer mag je bevallen???

hoi hoi

Allereerst begrijp ik hieruit dat je ook zwanger bent,,,,GEFELICITEERD!!!

Maar ik snap de titel niet ben pas een paar dagen hier en zie deel 1 deel 2 en deel 3 nu kan je dit even uitleggen hihi is misschien leuk om te weten als er een reden is voor deze titel :)))

Liefs Rachel

Joyce, gelukkig zijn de harde buiken wat afgenomen. Heerlijk zwemmen he. lekker ontspannend voor je dus. Nog 1 dagje werken, heerlijk!!!

Monique, Ik begrijp heel goed dat je afstand gaat nemen. Ik vond het altijd erg knap en dapper van je om met ons mee te kletsen. Iedereen word om je heen zwanger en voor julli emag het nog niet zo zijn. Ik hoop voor jullie dat een van beide pogingen raak mag zijn!!!

Hopelijk tot schrijfs met goed nieuws!!!

Natasja... oja... ik herken het.... zooooo veeel mooie fotos's en allemaal zijn en moeten ze afgedrukt worden!! lekker doen....

Hieralles goed. Lekker geshopt vandaag, kleertjes gekocht alles ROZE!! gek hoor om bij de meiden kleding te kijken. Ben zo gewend deze voorbij te lopen, hahah.

Toch een gekke dag hier... dat geluk en verdriet zo dicht bij elkaar liggen soms.....

ondanks meiden, een fijne avond!

Hoi super trotse mama,

We schrijven al een tijdje met een aantal meiden. "onze" topic hebben we de zwanger forum junkies genoemd. en ja.. na 700 berichtjes is hij vol en word het automatisch gesloten, dus openen we weer een nieuwe... waar we dan weer vrolijk verderkletsen.

Dus zelf ben ik niet (meer) zwanger (pas bevallen) maar een van onze meiden is zwanger.

Zo even de lijst er weer bij gezet!

Uitgeteld.
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, ? jaar, Uitgeteld ? 2009

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje  Zwanger!!!!!

Afspraken:
Joyce, 26 augustus, afspraak vk. (dan 36 weken)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Mama30; Nog 2 dagen werken jammer genoeg. haha. Vandaag en morgen want gisteren was ik lekker vrij. Hoe gaat het met de kleine meid?

Sjors; Nogmaals gefeliciteerd. Wat super dat je topic nummer 3 gelijk zwanger mag meemaken. Wanneer ben je uitgerekend? Vul je de lijst nog even goed in?

We kletsen er maar wat vanaf dames. Echt super leuk. We zijn al weer met topic numer 3 begonnen.

Lieve Sandra!!

Wat vreselijk nieuws!! Zo iets is echt niet te bevatten!! Ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd!!
Hier een hele dikke knuffel voor jou!! En je weet het he?? We zijn er hier voor je, dus praat alles maar lekker van je af!!

Liefs Sjors...

Terug
Bovenaan