goeiemorgen allemaal!!
Uitgeteld.
Joyce, 28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar uitgeteld 6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april 2009
Afspraken:
Joyce, 26 augustus, afspraak vk. (dan 36 weken)
Johanna,
Ikke, 19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:
lilian:25-08-08/9-09-08/23-09-08/7-10-08/allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: ?
GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)
sjors: na mijn mk toen was ik dus ook in de 3e ronde zwanger ....[heerlijk gevoel weer he dat t toch kan ,want je denkt dat t eeuwig kan duren....]ik heb toen gelijk de gyn gebeld want ik was daar onder controle... maar als jij onder controle was bij vk dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan ..ff je verhaal vertellen en misschien stuurt ie je wel door naar een gyn en als je dan je verhaal verteld dan krijg je vast wel een snelle echo...
of je belt je vk en vraagt of je snel een x mag komen ivm je onzekerheid en dan kunnen ze toch snel een echo aanvragen..
maar ik had dus met 6 weken mijn eerste echo en toen zagen ze al t hartje , maar soms is dat pas bij 7 weken ....
maar gewoon gaan bellen , je verhaal vertellen zeggen dat je zo onzeker bent en proberen er een vroge echo uit te slepen! hihi
maar meid deze x gaat alles goed!!! daar moet je van uitgaan want dat je 2 x een mk krijgt is maar z'n kleine kans...HET GAAT DEZE X GEWOON GOED !!
meid t duurt wel lang vond ik in t begin voor je weer eens bij die 12 weken bent maar dadelijk in een x ben je 20 weken .. echt geloof me...xxx
mama30 ooh leuk he al die super lieve rose dingen hahha meiden dingentjes!! so qioute!!{?}
super trotse mama welkom bij de junkies hihi ..en hoe ver ben jij?? vertel want wij zijn erg nieuwsgierig hahhaha
nou meiden ik was gisteren erg onzeker want "ons meisje"! schopt al zo hard [volgens mij] dat ik er soms van schrik...
soms voel ik net boven mijn baarmoedermond [in mijn buik dus he]een "bubbel?"....en ik denk dat ze dan schopt tegen mijn binnenkant bij de bm mond en dan denk ik oooh "zit alles nog wel dicht"??ik voel nu echt zoveel andere dingen...
t voelt als": als je een duiker ziet in t water dan komen er toch van die bubbels naar boven? nou t is net alsof ik zn luchtbel in mijn buik voel omhoog gaan...[ja ik ben raar hahhahaha]
ze beweegt echt veel heb ik t idee...
ik mag maandag weer op controle dus das best snel maar als ik me echt bang maak bel ik dus eerder ...
maar ik denk dat t dus gewoon haar bewegingen zijn , maar elke x naar de wc kijk ik wel of er geen bloed is of veel nat [vruchtwater]..maar dat is niet maar t is nu wel heel eng vind ik ...
maar okee we komen er wel door ...nog maar 9 weken dan zit ik al op 30 weken !!
oke meiden tot snel xxx lil