ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Lieve Monique!!

Wat ontzettend jammer dat je ons voor een poosje (hopelijk niet te lang) gaat verlaten!! Natuurlijk kan ik dit heel goed begrijpen!! Zelfs ik, die in vergelijking met jou, nog niet zo veel heeft meegemaakt vond het soms ook wel eens lastig alle blijde verhalen te lezen!! Dus lieve Monique, ik wil je heeeeeeeel veel sterkte toewensen voor de komende iui... Ik zal heel hard voor je duimen meid!! En ik hoop dat de rust je goed zal doen!!  Ik ga je missen!!

Liefs Sjors...

Goede morgen lieve meiden!!

Bedankt voor alle felicitaties!! Het is toch bijna niet te geloven!! hhihihi!!

Natasja!!
Dus... hihiihi.. je hebt maar een paar foto's van Nienke laten afdrukken!! Hahahaha!! Krijgen we snel weer een nieuw kiekje op hyves te zien??

Mama30!!
Ohhh wat leuk al die roze spulletjes!! Zo schattig!!

Joyce!!
Wat fijn dat het zwemmen je wat verlichting heeft gebracht!! En lekker dat je vandaag een dagje vrij hebt!!
Ik zou het de 2 laatste dagen ook gewoon rustig aan doen hoor!! En anders maar lekker eerder naar huis!!

Lillian!!
En?? Ben je al een beetje van de schrik bekomen?? hihihi!! Ik vind het zo ontzettend leuk dat je een meisje krijgt!! Een lief klein zusje voor Storm en Daantje....Dus jij kan je straks ook lekker uitleven in al dat roze!! hihihi!!
Ik had ook nog even een vraagje aan jou!! Hoe heb jij het allemaal gedaan toen je wist dat je na je miskraam weer zwanger was?? Heb je de VK gebeld, de huisarts, de Gyn?? En wanneer mocht jij voor een eerste echo komen?? En was er toen ook echt al wat te zien op de echo?? Ik ben gewoon zo onzeker, en zou heel graag de bevestiging willen dat alles goed is!! Dus zou gewoon zo snel mogelijk een echo willen!! Alvast bedankt!!

Super trotse mama!!
Welkom bij de forumjunkies!! hihihi!! Wij heten zo omdat wij chronisch verslaafd zijn aan dit forum!! hahaha!!
Gezellig als je mee komt kletsen!! Ik begrijp dat ook jij zwanger bent, dus bij deze van harte gefeliciteerd!!!

Zo, ik zal de lijst ook eventjes aanpassen!! Zo'n gek idee hoor, om je uitgerekende datum weer op het lijstje te zetten!!

Liefs Sjors...

Zo even de lijst er weer bij gezet!

Uitgeteld.
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009

Afspraken:
Joyce, 26 augustus, afspraak vk. (dan 36 weken)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:
Mamaroos:
Sjors: ?

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

goeiemorgen allemaal!!

Uitgeteld.
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009

Afspraken:
Joyce, 26 augustus, afspraak vk. (dan 36 weken)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:25-08-08/9-09-08/23-09-08/7-10-08/allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: ?

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

sjors: na mijn mk toen was ik dus ook in de 3e ronde zwanger ....[heerlijk gevoel weer he dat t toch kan ,want je denkt dat t eeuwig kan duren....]ik heb toen gelijk de gyn gebeld   want ik was daar onder controle... maar als jij onder controle was bij vk   dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan ..ff je verhaal vertellen en misschien stuurt ie je wel door naar een gyn en als je dan je verhaal verteld dan krijg je vast wel een snelle echo...
of je belt je vk en vraagt of je snel een x mag komen ivm je onzekerheid en dan kunnen ze toch snel een echo aanvragen..
maar ik had dus met 6 weken mijn eerste echo en toen zagen ze al t hartje , maar soms is dat pas bij 7 weken ....
maar gewoon gaan bellen , je verhaal vertellen zeggen dat je zo onzeker bent en proberen er een vroge echo uit te slepen! hihi
maar meid deze x gaat alles goed!!! daar moet je van uitgaan   want dat je 2 x een mk krijgt is maar z'n kleine kans...HET GAAT DEZE X GEWOON GOED !!
meid t duurt wel lang vond ik in t begin voor je weer eens bij die 12 weken bent maar dadelijk in een x ben je 20 weken .. echt geloof me...xxx

mama30   ooh leuk he al die super lieve rose dingen hahha meiden dingentjes!! so qioute!!{?}

super trotse mama     welkom bij de junkies hihi ..en hoe ver ben jij?? vertel   want wij zijn erg nieuwsgierig   hahhaha

nou meiden   ik was gisteren erg onzeker want "ons meisje"! schopt al zo hard [volgens mij] dat ik er soms van schrik...
soms voel ik net boven mijn baarmoedermond [in mijn buik dus he]een "bubbel?"....en ik denk dat ze dan schopt tegen mijn binnenkant bij de bm mond en dan denk ik oooh "zit alles nog wel dicht"??ik voel nu echt zoveel andere dingen...
t voelt als": als je een duiker ziet in t water dan komen er toch van die bubbels naar boven? nou t is net alsof ik zn luchtbel in mijn buik voel omhoog gaan...[ja ik ben raar hahhahaha]
ze beweegt echt veel heb ik t idee...
ik mag maandag weer op controle   dus das best snel maar als ik me echt bang maak bel ik dus eerder ...
maar ik denk dat t dus gewoon haar bewegingen zijn , maar elke x naar de wc kijk ik wel of er geen bloed is of veel nat [vruchtwater]..maar dat is niet maar t is nu wel heel eng vind ik ...
maar okee we komen er wel door ...nog maar 9 weken dan zit ik al op 30 weken !!

oke meiden tot snel xxx lil

hoi meiden
even snel

monique ik snap het hoor ik heb ook ivf gedaan en dat duurde heel lang maar je zal zien eens is het raak!

lil als je je ongerust maakt bellen hoor ....

joyce gaat t wat beter?

ik ben nog steeds van de rel maar zal het een plaatsje moeten gaan geven hoe moeilijk ook ...want we hebben toch ook een gezinnetje...enz.. maar ik kan niet stoppen met er aan denken....ook als ik naar assunta kijk denk ik hij heeft jouw moeten missen...

Lilian; Super dat je kleine meid zoveel beweegt. Geniet er maar leker van en als je het maar een niet vertrouwd dan moet je gewon de verloskundige bellen hoor! Zij weten wat julie allemaal hebben meegemaakt en ze vinden het vast niet erg! Maar jeetje je hoeft nog maar 9 weken en dan zit je al weer op de 30 weken. hahaha. Ja je bent nu over de helft dus de tijd zal voorbij vliegen. Voor je het weet heb je een prachtige meid in je armen.

Nou meiden, Mijn laatste dag op het werk is eindelijk aangebroken. Ik ben helemaalniet aan het aftellen. hahahaha. Ach het wordt vast wel leuk. Ik heb lekker soesjes en bonbons mee en ben van plan om het heerlijk rustig aan te doen. Maar nu klinkt het allemaal wel raar hoor. Straks ben ik met verlof en dan zal ik mama worden. hihi. ik wordt er een beetje zenuwachtig van. Hadden de meiden met een eerste indje dat ook en voel je dat ook nog met een tweede kindje?

Sandra; Ik kan me voorstellen dat jullie hem missen. Het is ook niet erg hoor dat je even een beetje van de kaart bent. Je moet het toch een plaatsje geven. Wanneer wordt hij begraven?

Hallo allemaal, wat is er weer ontzettend veel geschreven zeg. Ik moest mezelf eerst weer helemaal inlezen en nu maar weer even reageren. Hopelijk vergeet ik niemand, maar mocht het wel zo zijn, dan zijn dat vast de hormonen...

Mijn laatste dagje was wel 3 hele uren! Echt super en nu heerlijk verlof. De jongste gaat inmiddels hele dagen naar school, dus kan ik lekker even een tukkie doen op de bank. Gisteren heb ik mijn voorraadkast en keukenkastjes onder schoongemaakt en 's middags ben ik even gaan zwemmen, dacht dat ik super zou slapen, maar dat is echt verleden tijd. Ik heb van half 2 tot half 5 wakker gelegen en toen ging mijn man om 5 uur naar beneden, want ik lag te snurken. Hij ging zo luidruchtig het bed uit, dat ik weer wakker werd. Hopelijk slaap ik vanavond een stuk beter... en anders toch maar naar beneden de Olympische spelen kijken ofzoiets.

Sjors, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat ontzettend leuk en dan nu nog 3 weken aan de klus ook, ha, ha. Voel je je goed verder???

Mama30, heerlijk he, zo'n goede kraamhulp. Bij ons komt ook weer dezelfde als bij onze 2e. Echt super!

Joyce, je laatste dagje vandaag. Ik kan het me zo goed voorstellen hoe je je voelt vandaag. De dag kan niet snel genoeg voorbij gaan, ha,ha. Hoe is het met je verstopping??? Ik heb er regelmatig last van, het volgende kan helpen: warm water op je nuchtere maag, yoghurt met wat zemelen (niet te veel, anders stopt het juist), actimel, koffie en niet te veel aan denken... hoe moeilijk ook. En geen drop, want dat stopt heel erg.
Leuk hoor, geboortekaartjes uitzoeken. Ik heb ze zelf gemaakt, vind het altijd weer leuk om te doen en krijg zoveel leuke reakties. Tegenwoordig is het zo moeilijk te kiezen uit al die boeken bij de drukkerijen.
Maak je niet te druk hoor voor de bevalling. Ik wist ook bij de 1e niet wat te verwachten en was alleen maar voorbereid op buikweeen. Niemand had mij maar iets over rugweeen verteld en die had ik dus en ik wist niet waar ik het moest zoeken. Probeer rustig te blijven, buik of rugweeen, en blijf rustig puffen. Dan gaat het het beste. Maar nog even wachten he, anders is het kleintje te vroeg.

Kitty, slaapt Marissa al wat beter? En jullie ook? Had je een zware bevalling? Anders zou ik eens naar een osteopaat gaan om te checken of ze het KISS syndroom heeft. Ik loop er nu met mijn zoontje voor zijn oren (wist niet dat ze dat ook behandelden), maar ze heeft vast wel een remedie tegen erge krampen of event. het kiss-syndroom.

Lilian, wat leuk een meisje. Nu proberen zo rustig mogelijk te blijven. Het moet gewoon allemaal goed gaan dit keer. Een tweeling heeft nu eenmaal veel meer kans om te vroeg geboren te worden.

Sandra, leuk he al die visite. Ik denk er aan om op de kaart te zetten, dat ik juist de 1e week visite wil hebben. Bij mijn 1e liepen ze de deur de 1e week plat en dat was super met de kraamhulp erbij. Bij mijn 2e lag ik echt de 1e 5 dagen te wachten op telefoon, iedereen liet me met rust en dat vond ik zo verschrikkelijk. Kreeg ik juist nadat de hulp weg was alle visite. Een kraamfeest vind ik geen optie, ik vind het echt zoiets van kadootje aanpakken en je spreekt de visite amper. Hopelijk komt de visite nu eerder op gang.

Jammer van de krampjes van je dochter, ik zal maar alvast homeopatisch middeltje halen, want volgens mij krijgen alle baby's er last van zo kort na de geboorte, fles of borstvoeding het maakt niet uit.
Heel veel sterkte met de begrafenis/crematie komende week van de vriend van jouw man. Ik had het gelezen. Wat erg ook voor degene die zijn auto wilde laten zien. Lijkt me echt verschrikkelijk!!!

Natasja, Hoe zwaar was je dochter bij de geboorte?? Nu 10 pond. Ik ben zo benieuwd hoe zwaar het kindje van ons wordt. De 1e was 9 (jongen) en de 2e 8 (meisje), dus ik bereid me maar voor op een 10-ponder.... Aangezien de 20 weken echo al aangaf dat het al 6 dagen tot 2 weken voor lag.

Monique, succes met je IUI behandelingen. Ik begrijp heel goed, dat je nu afstand wilt nemen van al onze verhalen. De ene na de andere moet bevallen en dat zijn nu niet de leukste dingen om te lezen als het bij jullie niet lukt. Hopelijk kan je het ook echt loslaten en ben je binnenkort als zwangere weer onderdeel van ons.

Rachel, over onze forumjunkies 3. Na 700 berichtjes is het onderwerp vol en moet je een nieuw topic openen. Wij hebben dus de laatste tijd al ruim 1400 berichtjes geschreven, vandaar de 3e!
Zet je jezelf ook nog op de lijst. Weten we meteen hoe en wat.

Groetjes, Mira

Terug
Bovenaan