ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009

Afspraken:

Joyce, 26 augustus, afspraak

vk. (dan 36 weken)  
Johanna,
Ikke,  5sep, afspraak bij verloskundige, 37 weken  
Jossie:  
lilian:25-08-08/9-09-08/23-09-08/7-10-08/allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: ?

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Hoi hoi,

Lillian: Volgens mij kan dat drukke bewegen echt geen kwaad hoor. De kleine heeft nu nog zoveel ruimte, dat je daarom dat bubbel achtige gevoel hebt. Maar als je het niet vertrouwd of er gewoon geen goed gevoel bij hebt, gewoon de verloskundige/gynaecoloog bellen hoor. Daar zijn ze voor.

Joyce: Jaaaaaaaaaaa! Eindelijk verlof :D:D Ga er lekker van genieten meid, en voor je het weet heb je jouw kleintje in je armen!

Ikke35: lekker verlof! Heerlijk genieten nu! :D Nienke was 4020 gram bij de geboorte dus ze was toen ook al een flinke tante :D

Sjors: kan je het al bevatten dat je echt weer zwanger bent? Hopelijk lukt het je om ervan te genieten!

Kitty: Ik was vandaag in het LUMC voor nacontrole, en zag daar je kaartje hangen. Een lief kaartje zeg! Hoe gaat het verder met jou en Marissa?

Mama30: lekker geshopt dus! Heerlijk he, al die roze kleertjes? Haha! Ik krijg er ook geen genoeg van! Het staat zo lief! :D

Sandra: het lijkt me inderdaad ook een erg gemis. Hopelijk kun je het snel een plekje geven.

Hier alles prima! Ben vanmorgen op nacontrole geweest in het ziekenhuis. Ik heb daar aangegeven dat ik me niet echt serieus genomen voelde over de jeuk en uitslag. Ze zou het doorgeven aan de dienstdoende arts van toen. Maar ze zei wel dat ze deze heftigheid eigenlijk nooit zien, dus vandaar dat het verkeerd is ingeschat. Ach, weten ze in elk geval dat het dus echt heel heftig kan worden na de bevalling in een paar dagen tijd.

Verder hadden we vanmiddag nagym en mochten we onze kindjes meenemen. Leuk hoor al die baby's bij elkaar! Er zijn 4 jongens en 4 meiden geboren. Leuk om te zien dus :D Het waren echt allemaal van die schattige baby's maar Nienke was toch wel het allerschattigst ;) Hahaha!

Nou meiden, fijne dag nog, spreek jullie snel weer!

Groetjes Nathasja

Joepie ik ben met verlof. Eindelijk lekker thuis gaan genieten en de laatse dingen op orde maken or de baby.

Ikke; Wat lekker dat je je laatste dagje maar 3 dagen hoefde te werken. En nu lekker van jeverlof gaan genieten. Alleen is het jammer dat jeniet zo goed kan slapen. Ik hoop dat het vanavond wat beter zal gaan. Bedankt voor de tips vor de verstopping. Ik zal warm water op een nuchtere maag eens proberen.

Natascha; Nieke was inderdaad een flinke meid als ze net over de 4 kilo woog. Goed gedaan hoor! Goed dat jullie je beklag nog even hebben gedaan bij het ziekenhuis. Misschien komt de dokter er nog een keer op terug bij jullie maar dat zal waarschijnlijk wel niet. En groot gelijk hoor dat je je eigen baby de allerschattigste van de groep vind. Is toch ook zo? :)

Joyce en Ikke......LEKKER VERLOF!!! JOEHOE!! Ga lekker genieten meiden! Rust lekker uit, lekker tutten en strakkies lekker bevallen. JUllie gaan een hele fijne tijd tegemoed!!

Lilian. Volgens mijkunnen idd de bewegingen geen kwaad hoor. De ene baby is ook drukker als de andere. Onze eerste was ook al aan wezig, maar onze meid kon er ook wat van zeg. Die kon echt druk zijn (en op andere momenten kon ik haar weer helemaal niet voelen, en moest ikdus naar het zhs voor controle). Het is dus per baby verschillend.
Volg je gevoel en als je het niet vertrouwd bel dan je gyn op. Jou gevoel heeft het ALTIJD goed!!!!!

Natasja. Fijn dat de nacontrole goed was, het is ook weer een afsluiting. Is je exceem/jeuk nu helemaal weg?? Hey en natuurlijk is jou meisje de leukste daar!! Iedere moeder vind zijn eigen kind de mOOOOOOIste van de WERELD!!!

Sandra. Hoe is het met je meid??

Kitty, hoe is het bij jou?? Zij de krampjes wat afgenomen bij Marissa??

Sjors... Hoe is het met jou?? Kun je het al bevatten? En heb je al wat afspraken gemaakt of wacht je nog even??

Hopelijk vergeet ik nu niemand....

Vanmorgen ben ik voor het eerst even 4 uurtjes met mijn twee prachtige kids alleen geweest, mijn man ging even weer werken. Vond er niets aan... het was zooo gezellig zo... haha.. nee, het ging prima, even weer wennen dat je alleen bent en onze zoon hept heel goed mee zijn zusje in bad te doen. Hij geniet vollopmee. Leuk om te zien hoe hij op haar reageert. Straks als ze groter is zal hij ook reactie terug krijgen,b en benieuwd hoe ze met elkaar om gaan. Ze lijken nu al qua uiterlijk sprekend op elkaar. Echt broer en zus!

Nu gaat ook de kraamvisites lopen, erg gezellig.

Fijn weekend allemaal!!!

Hoi mama's (in spe).

Sorry dat ik amper iets geschreven heb.
Maar we kregen maandag in eens van het KDV het bericht dat ze ons zoontje soms anders vonden reageren dan andere kindjes van zijn leeftijd. Het belangrijkste is dat hij vaak staart. Ze dachten aan een vorm van autisme. Wij zijn ons kapot gecshrokkeb.

Frank wordt nu onderzocht door een bureautje. Hij wordt geobserveerd en ze gaan verscillende testjes met hem doen.

Zelf dneken we dat het staren meer een karakter trek is en niet zozeer een stoornis. Hij maakt ook gewoon contact met andere kindjes Ook uit hij emoties op een normale manier. Wij denken dus niet dat het autisme is.

Het KDV staat er ook om bekend dat ze erg kritisch zijn. Maar goed, aan de telefoon aan ouders even melden dat je denkt dat hun kind autistisch is......dat kan eigenlijk niet! En dat terwijl er nooit eerder signalen zijn gegeven.

Wij waren dus eevn van de wap deze week...

Nu zijn we er veel rustiger onder.

Wat er ook uit komt! Frank veranderd er niet door!

Liefs van mij

Mamaroos; Wat een rare manier om te ertellen dat er isscien wel wat aan de hand is met je kindje. Je zou denken dat ze op z'n minst even een persoonlijk gesprekje met je aangaan. Volgens mij ken je je kindje zelf het beste en ik hoop echt dat er niets uit het onderzoek komt.

Mama30, Lekker even aan het keuvelen met je 2 kids. Lekker hoor. En super dat je zoon lekker mee keuveld. Begint de kraamvisite nu endelijk een beetje? Ik dacht altijd dat het meeste in de eerst week kwam. Ik vraag e echt af hoe dat straks bij ons zal gaan.

Hoi MeideN!

Is iedereen lekker aan het genietn van het weekend?? (en verlof...)??

Mama roos, wat een rare manier van het KDV om jullie dit zo te vertellen. Ze hadden ook wel even julli ekunnen aanspreken als jullie Frank komen halen of brengen om een afspaak te maken. Het is niet niets wat ze je zo vertellen. Vertrouw op je eigen gevoel he!! Je weet zelf wel of het klopt wat ze zeggen of niet!!!!

Hier druk met visites, erg gezellig maar ook vermoeiend. Gisteravond is mijn man nog naar de apotheek geweest, Onze dochter heeft beginnende spruw, gelukkig hebben we het op tijd gezien. We hebben direct een kuur gekregen van de huisarts. Het zal zo weer over zijn.

Nou tot snel meiden! Fijne zondag (met zon hoop ik...)

Terug
Bovenaan