ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hallo allemaal,
Daar ben ik weer.

Lilian, wat ontzettend geweldig dat je weer zwanger bent. Zo fijn,dat je niet zo lang hebt hoeven wachten op weer zwanger na je miskraam. Echt super, het is je gegund.
Jossie wat fijn dat alles goed was en over 4 weken weer.
Johanna, hoe was het bij jou? Ook alles goed gegaan???  
Sandra hoe is het met jou??? Al wat verbetering?
Joyce, bij jou ook alles goed?
Alle anderen... hopelijk gaat ook bij jullie alles van een leie dakje.

Hier is alles ok. Ik ben vandaag   (18w +3 of 19 w +2)naar de verloskundige geweest en het hartje was duidelijk hoorbaar en klopte zoals het hoorde. Mijn kinderen waren mee, ze vonden het erg grappig. Mijn bloeddruk blijft lekker laag, terwijl ik vanmorgen echt ontzettend heb moeten racen... zwemles, vrijzwemmen, boodschappen doen, etc. Mijn ijzer hebben ze niet gecheckt. De volgende keer maar weer denk ik, want ook die was te laag de vorige keer. Ik mag niet op vakantie naar the Holy Belt, want mijn antistoffen voor de rode hond zijn weer niet voldoende. Dat had ik bij mijn dochter ook, maar ik heb in dec. 2005 een nieuwe prik gehaald. Ik maak gewoon geen antistoffen aan. Ik heb toch voorkeur voor het buitenland, ha, ha. Dus geen Zeeland   en Veluwe voor mij dit jaar.
13 mei heb ik mijn 20 weken echo (misschien krijg ik dan nog een nieuwe uitgerekende datum...)  en 27 mei moet ik weer naar de verloskundige.
Morgen bij goed weer op het dorp met de kinderen naar de spelletjes en vrijmarkt en verder zien we het wel. Hopelijk is het 1 mei ook mooi weer, wil ik ook nog met ze weg. Mijn man moet werken dan. Ik moet de 2e weer aan de bak, maar ik vind het prima, het is leuk werk, waar je ook nog een beetje bij na moet denken, dus niet een ballenbaan voor 18 weken ofzo.Gelukkig maar, heb nu tenminste het idee dat ik nog iets nuttigs doe.

Groetjes Ikke

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld +/- 3 januarie 2009

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  

Nathasja, 21 mei afspraak vk
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Joyce, 7 mei, 20 wk echo (20w1). 9 mei 3e afspraak bij de verloskundige (dan 20w3d)
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Ikke, 14 mei 20wk echo (20+3 of 21+2). 27 mei 3e afspraak bij verloskundige (22+3 of 23+2)
Jossie:  27 mei 2e afspraak verloskundige en tweede echo (dan 12wkn 2dgn)
lilian:

GEBOREN:

11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

hoi Johanna,

Ik wil graag ook bij de forumjunkies hyves. Mijn echte naam is Mira. Accepteer je me?

Groetjes Ikke

Hoiiiiiii

Echo was geweldig.
Heb het hart ien kloppen!!! oh dames wat is dit speciaal zeg.
Ik ben zoo blij.
Ben nu 8 weken en 1 dag.

Wat zal ik lekker slapen vanavond.

doeidoei liefs jo

hoi meiden

jossie en jo wat fijn en mooi he? zon echo en wat ik altijd zo speciaal vind is dat ze precies kunnen zien hoever je bent (behalve bij ikke hihi)
konden jullie ook al onderschijd maken tussen armpjes en beentjes? ik weet niet meer of ik dat kon zien met 8 weekjes....ik heb ook met 14 weken een echo gehad nl....maar meiden het is nu echt echt haha genieten!!!!

ikke wat leuk je kids mee naar de vk....milan vindt het ook zo leuk hij noemt het de mammiedokter.
en ook wel fijn dat ze je een passend baantje hebben gegeven voor het zelfde geld moet je iets heel saais doen ...super
en wat vreemd dat je niet kan inloggen! even een mailtje sturen naar de redactie...
ik ben niet geent tegen rode hond maar mag je dan niet naar het buitenland? niet dat ik dat van plan was hoor maar wist niet dat dat dan niet mocht...
geniet lekker van je 2 vrije dagen zal ik ook doen

met mij gaat het nu iets beter heb nog steeds een zeur gevoel in mijn buikje
maar de pijn in mijn bovenbenen en (sorry)vagina is weg wel heb ik last van pijnlijke harde buiken gisteravond heel erg toen zij ik nog tegen mijn man dit lijken wel echte weeen...maar ja ik heb het wel heel druk gehad de laatste tijd misschien moet ik toch wat minderen....
als ik vandaag nou weer zulke pijnlijke harde buiken krijg ga ik even naar de huisartsenpost...

mama 30 leuk dat jij nu ook zo hard groeit haha ja ik ook hoor...begint steeds meer in de weg te zitten!haha
ik heb gister mijn meisje erg goed gevoeld dus maak me wat minder druk daarover en zijn we alweer een half jaar zwanger!? wauw mooi moment om onszelf te verwennen haha

johanna ik wil graag bij het forum moet ik me opnieuw aanmelden?

groetjes sandra

oh ja lilian ik heb jammergenoeg van gipsyd al een hele tijd niks gehoord ben ook erg benieuwd hoe het met haar gaat...
fijn dat je je nog helemaaloke voelt en ik hoop voor je dat je niet aan de granules hoeft hihi

nou allemaal een hele fijne konninginnedag!

liefs sandra

!@#$%^&* mijn hele tekst weg. !@#$%^&*(

Nou meiden ik ga niet alles nog een keer typen dus hier even in het kort.

Sandra en Mira; Ik zal dat jullie al aangemeld waren bij forumjunkies. Je krijgt er alleen geen bevestiging van. Gewon even naar forumjunkies.hyves.nl en aanmelden.

Johanna en Jossie; Fijn dat de echo's goed waren.

Ikke; Nog even en dan mag jij ook vor je 20 weken echo. Super he.

hoi meiden

lilian hier even ,,,,, fijne koninginnedag!!!!gezellig zo met al die marktjes enzo   hihi ik heb al een heel leuk schilderij gekocht voor 2,- hihi gaaf he....
en twee delfs blauwe bordjes..ik spaar{?} delfsbleuw allemaal verschillende borden enzo leuk om met kerst of zo   de hele tafel delfs blauw te kunnen dekken ...ja je moet iets doen he..hahha maar ik ben niet zo fanatiek hoor maar 2 borden voor 1,- kan je niet laten liggen he hahaha......maar leuk zo al die vlaggen buiten en gezellig

ikke   ja   gelukkig was ik snel weer zwanger ,,daar ben ik zoo super blij mee!! en nou maar hopen dat t allemaal goed mag gaan!!!dan hebben we in dec.jan een broertje of zusje erbij   voor Storm* en Daan*.....

jessie en joh mooi he zn eerste echo en dan t besef dat er "gewoon"een kindje in je buik groeid!!!!

sandra   als je last blijft houden moet je echt de vk bellen hoor ook al is t maar een NOG   niet misselijk maar bij de vorige keren was ik dat wel dus ik geniet nu nog maar van mijn eten want de kans is groot dat d emisselijkheid wel weer komt denk ik hihi...
maar nu nog genieten....ooh was ik maar alvast 12 weken!!!!

joyce     hahahhahha k*t he   heb ik ook wel eens   dan typ je kei veel en in een druk op de knop is alles weg @#$&%^&*!!!!!! K*TK*TK*T!!!   maar kop op t is konninginnendag gezellie !!! alles goed???

nou meiden ik ben lekker vrij tot dinsdag   [dan moet ik weer werken ] dus heeeerlijk!!
tot snel xxx
en oooh wat ben ik blij hier weer te kunnen schrijven!!

xlilian

he meiden
lilian weer ff hier hahahhaha.... OVER 5 BERICHTEN IS DEZE FORUMJUNKIES AFGELOPEN!!!!! dan komt er alweer ZWANGEREN FORUMJUNKIES 2!!!!!!!!!!
wouw   dat gaat stiekem snel he en leuk dat ik er weer inzit voordat de nieuwe begint .....wie gaat m openen??? ben benieuwd!! tot straks   xxx

ps hier in brabant is t lekker   zonnig !!!mmmmmmmmmm maar het is nog vroeg dus wie weet he...hihi

xx lilian

Terug
Bovenaan