Hoi Meiden,
even snel, want ik heb poetsdrang , hihi. Ik ga zo mn koelkast uitschrobben....
Lachen man, ik kan echt niet stilzitten........ik MOET opruimen, ik WIL vanalles kopen voor de baby.....Ik WIL NU alles geregeld hebben. Ik word gek van mezelf. HORMONEN? (maar ik probeer ook wel rustig aan te doen hoor).
LILIAN!!!!!!! Meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Ik hoop zo dat het nu goed gaat voor je! Die eerste 3 maanden waren voor mij ook een hel, maar als je daar eenmaal doorheen bent, tel je de weken af, naar de 24 weken. Iedere week krijg je er meer vertrouwen in! Ik blijf iedere dag voor je duimen, en hopelijk zal er met kerst een zusje/broertje zijn voor Daan* en Storm*. xxx
Gisterenavond had ik het wel even benauwd.....ik had overal zeurende pijn...in mn onderrug, in mn buik. Ik dacht eerst: Oh nee he, dit zullen toch geen weeen zijn? Ik heb mn man gevraagd of hij zachtjes wilde masseren, en ik ben op een stevige stoel gaan zitten (dus niet op die zachte bank, waar ik altijd in wegzak). Na ong. 2 uur is het weggetrokken, en niet meer teruggekomen.
Wat het nou is geweest? As maandag moeten we weer naar de verloskundige, en dan gaan we het eens vragen, want ik heb ook nog steeds wel harde buiken (niet zo vaak meer als eerst hoor). Ik las net, dat volgens mij SANDRA er ook last van had, toch? Nou hopen dat het voor ons beiden niets te betekenen heeft.
Nou....ik ga nu...........................poetsen!!!!!!!!!
xxx
Kitty