ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi hoi
lilian wat een mazzel heb jij zeg hier is het zwaar bewolkt!
hoop dat het zo nog opklaart want er is hier hemelvaartmarkt....erg gezellig maar niet als het regent haha

morgen alweer werken   jeetje wat gaat t snel he?

xxx sandra

Hoi Meiden,

even snel, want ik heb poetsdrang , hihi. Ik ga zo mn koelkast uitschrobben....
Lachen man, ik kan echt niet stilzitten........ik MOET opruimen, ik WIL vanalles kopen voor de baby.....Ik WIL NU alles geregeld hebben. Ik word gek van mezelf. HORMONEN?  (maar ik probeer ook wel rustig aan te doen hoor).

LILIAN!!!!!!! Meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!   Ik hoop zo dat het nu goed gaat voor je! Die eerste 3 maanden waren voor mij ook een hel, maar als je daar eenmaal doorheen bent, tel je de weken af, naar de 24 weken. Iedere week krijg je er meer vertrouwen in! Ik blijf iedere dag voor je duimen, en hopelijk zal er met kerst een zusje/broertje zijn voor Daan* en Storm*. xxx

Gisterenavond had ik het wel even benauwd.....ik had overal zeurende pijn...in mn onderrug, in mn buik. Ik dacht eerst: Oh nee he, dit zullen toch geen weeen zijn? Ik heb mn man gevraagd of hij zachtjes wilde masseren, en ik ben op een stevige stoel gaan zitten (dus niet op die zachte bank, waar ik altijd in wegzak). Na ong. 2 uur is het weggetrokken, en niet meer teruggekomen.
Wat het nou is geweest? As maandag moeten we weer naar de verloskundige, en dan gaan we het eens vragen, want ik heb ook nog steeds wel harde buiken (niet zo  vaak meer als eerst hoor). Ik las net, dat volgens mij SANDRA er ook last van had, toch? Nou hopen dat het voor ons beiden niets te betekenen heeft.

Nou....ik ga nu...........................poetsen!!!!!!!!!

xxx

Kitty

Jaaahhhh hier ben ik dan eindelijk weer!!! (weten jullie nog wel wie ik ben
Mijn laptop was gecrashed maar ik heb nu een nieuwe en hoop hier weer wat actiever te worden.

En ik word helemaal blij als ik hier lees, weer twee zwangere forumjunkies erbij
Johanna en Lilian, supergefeliciteerd.

Ik ben ondertussen alweer 31 +2 wkn zwanger, heel raar idee dat ik alweer in de laatste fase ben beland.
Ik moet nog 2,5 week werken, dit gaat erg goed, wel werk ik kortere dagen.
De babyspullen hebben we nu volgens mij compleet, alleen hebben we nog steeds geen naam voor ons kleine mannetje.
Vandaag gaan we dan eindelijk beginnen met het verven van Damian's kinderkamer, de baby gaat dan in zijn oude kamer.

Kitty, het klinkt als harde buiken, misschien doe je teveel??

Ik zal vandaag ook eens even gaan koekeloeren op de hyvespagina.

X

Hoi Lilian; Wat leuk dat je goe dbent geslaagd op de markt. Ik heb zelf een gedrogd blad van een bananenboom gekocht voor 2,-. Echt super mooi. nu moet ik nog wat decoratie halen en dan staat deze super op mijn dressoir.

Kitty; Ik ben benieuwd wat de verloskundige er van zal zeggen. Doe toch maar even lekker rustig aan want dat kan echt geen kwaad. Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Niesje; Druk aan het klussen voor de nieuwe kamer van Damian. Leuk he om te doen. Nog een weekje of 9 en dan mag je je kleintje al weer in je armen houden. De tijd gaat echt wel snel he? Jongensnamen zijn moeilijk he? Dat vind ik ook. We hebben er ook nog geen.

Sandra; Hoe gaat het met de pijn in je benen en steken in de vagina. Is het al weer helemaal over? Ik hoop het wel voor je. Geniet je een beetje van je vrije dagen. Hier schijnt het zonnetje dus het zal ook bij jullie wel mooi zijn. Dat hoop ik in iedere geval voor jullie.

hoi hoi

nou ik zal het laatste berichtje schrijven op de nr1..hahah
wie oh wie opent nr 2?

met mij gaat t redelijk maar ga morgen toch even de vk bellen ben vanacht de halve nacht in de weer geweest met pijnlijke harde buiken veel plassen enzo voelde echt als weeen.....maar gelukkig niet regelmatig en heeft ook niet doorgezet ofzo...ze ziet me weer aankomen

ja kitty toch of niesje? ik weet t niet meer ook al last van?
ja het mag echt nog niet komen hoor ben 26+4 vandaag.............alsjeblieft niet...........

nou lieverds ik ga me even lekker ontspannen in bad

xxxxxxxxxx sandra

Terug
Bovenaan