Zwangere meiden uit :Gestopt en ervoor gaan vanaf september 2015

Hallo,

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en weer een dikke plus! Had eergister de HA gebeld over twijfels en hij zei dat je nauwelijks iets verkeerd kan doen bij een test en het komt vaker voor dat de test vals negatief is, dus hij feliciteerde mij gelijk!

Heb de verloskundige gebeld, ik mag daar 10 febr. Naartoe voor de eerste afspraak, bloed testen, bloeddruk en kennismaken..Ik ben dan  9 à 10 weken zwanger. Pas daaarna, rond 11 a 12 weken eerste echo.., vind het wel lang duren!

Wanneer hadden/ krijgen jullie de eerste echo?

Nog steeds helemaal geen symptomen! Wel een gek gevoel hihi

Gefeliciteerd stefjeeee.

Ik heb mijn eerste afspraak met 8 weken en kreeg toen ook een  echo. Daarna met 12 weken de volgende afspraak en echo.

Wij hebben na de eerste echo de familie geïnformeerd. Was met sinterklaas dus mooi moment. Bij mij vriend z'n familie hebben we de neefjes een shirt cadeau gedaan met: ik word een grote neef en  bij mijn gezin in de cadeau stapel het handboek voor opa en oma verstopt. ( aan mijn kant ben ik de eerste) vervolgens hebben we een kerstkaart gestuurd naar de hele familie van onze hond met de echo in zijn bek. Hadden we meteen iedereen tegelijk

M'n symptomen beginnen af te nemen. Vermoeidheid wordt minder en  spanning op de borstenormale neemt af. M'n huide lijkt ook wel rustiger ten worden.

Hoi dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Maandag starten we hier weer met iui. Tijdje geleden dat ik hier wat gepost had maar er viel weinig te zeggen omtrent het stukje vruchtbaarheid.  En ik heb me 3 slagen in de rondte gewerkt dus ook weinig tijd

Terug
Bovenaan