Zwangere meiden uit :Gestopt en ervoor gaan vanaf september 2015

Hoi Tetsie!

Spannend he! Ben heel benieuwd. Laat maar even wat weten als je geweest bent! 😊

Ik moet dinsdag.. in de ochtend. Dan zijn de ruim 4 weken wachten eindelijk voorbij. Hoop dat alles goed is!

Veel plezier morgen!

<p style="text-align: left;">Hey hey</p>
<p style="text-align: left;">Zover ze konden zien was alles nu goed. 1 ! Kloppend hartje en 1,7 cm dus 8 weken zwanger</p>

Wat goed om te horen. Gefeliciteerd!!

Ik kom ook zojuist terug van mn eerste afspraak. Ook bij mij alles goed gelukkig, kloppend hartje en 7 weken, 5/6 dagen 😊

Hallo dames!

Ook ik kan voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben! Na erg rare en onregelmatige cyclussen toch zwanger, ik besef het nog niet echt..

Mijn cyclussen waren vanaf september: 21-14-14-22-21

Vanmorgen, als ik van een cyclus van 22 dagen uit ga, positief getest op dag 27, 5 dagen over tijd!

Ik ben alleen bang dat ik een vals positieve test heb, omdat ik totaal geen symptomen heb! Op internet lees ik wel dat dit bijna nooit voorkomt maar toch knaagt er iets, bijvoorbeeldzaten er zeep resten in het opvang bakje waardoor hij vals positief is?

Gggrrrr is t eindelijk zo ver, nu dit weer haha!

Hee meiden! Sorry. Ben even afwezig geweest, al bijna 3 weken ziek nu.. maar t gaat langzaam iets beter.

Om antwoord te geven op je braag Tetsie. Wij hebben het de meeste verteld door ze een cadeautje te geven waarop stond dat onze dochter grote zus wordt. En verder als er bv alcohol geschonken wordt: ' daar wacht ik nog 7 maanden mee'. Tot nu toe leuke reacties. Jij?

En hoe is het verder? Al veel klachten? Ik eigenlijk helemaal niet meer. Misselijkheid is alweer weg. Vermoeidheid nog wel maar ben ook al 3 weken ziek..

Hebben jullie nog een combinatie test oid laten doen? Wij hebben dit keer voor de nipt test gekozen. Nu in afwachting van de uitslag. Spannend!

Weet je al meer Stefjeee?

Terug
Bovenaan