ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Heey meiden,
Alles goed met iedereen? Hier gaat het goed hoor. Zijn wat rust en regelmaat aan het proberen om te zorgen dat ze lekkerder slaapt (ze sliep steeds maar half uurtje en was dan weer wakker behalve in de nacht dan gelukkig ) en ik moet zeggen dat het wel lijkt te helpen.
Misschien leuk om een lijstje te maken met afspraken cb enzo? Ik ben vandaag met anna geweest ze weegt nu 3890 gram (geboorte was 3090) en ze is 5 cm gegroeid! Nu moeten we 14 mei weer dan krijgt ze ook haar eerste prikken ach... zielig!!

Macka           14 mei         CB

Groetjes! Macka

hai meiden
hoe is het met iedereen
hier kwakkel ik met mijn gezondheid sinds dat de kraamzorg weg is
na de week kraamzorg
eerst een week diaree
toen de week erna fixe keelontsteking
en nu begin ik verkouden te worden en vanochtend een dikke roggel met bloed gespuugd en dario en celia zijn ook verkouden
ja dat is allemaal wel balen he

met marisa gaat alles wel goed gelukkig
afgelopen dinsdag naar het cb geweest
toen was ze 3.5 week oud
en ze was al 4 centimeter gegroeid
en 720 gram gegroeid
ze is wel heel erg hongerig vind ik ondanks dat ze nu aan de fles is
en ze krijgt forte
maar goed we zien wel celia was ook altijd zo hongerig daar doe je niets aan

hoi hoi hoi patricia
hoe gaat ie
jammer van die 6e iui maar wel geweldig dat je nu eindelijk met die ivf aan de gang gaat ik ben benieuwd wat ze de 29e gaan zeggen en ik hoop dat het dan niet lang meer duurt voor jullie
je blijft hier wel kletsen he
ik zou het jammer vinden als we geen contact meer hadden
en ik blijf je natuurlijk steunen

isaaaaaaatjeeeeeeee

hiep hoi

isa VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LYNN!!!

leuk dat je alsnog langs kwam
wat fijn dat jij het nu ook eindelijk achter de rug hebt
en poe 11 dagen overtijd
was dat nog zwaar dan
en gaat alles goed met lynn
wel blijven kletsen he

hai macka
fijn dat anna zo goed groeit meid
dat is fijn voor een ouder een grote geruststelling
dat is een goed idee van je om een lijstje te maken over het cb leuk
ik zal er zo mee beginnen

nou meiden
ik zou zeggen  

FIJNE PAASDAGEN ALLEMAAL

liefs ci lo...

bevallen

lekkert   13 feb   daan   2920 gram 50 cm
spoedkeizersnee 5 wk te vroeg zwangerschapsvergiftiging

karin   17 feb   lennon 3250 gram 48 cm
gehaald 3 wk te vroeg zwangerschapssuiker

femke   25 feb   madelief   3880 gram
gehaald 6 dagen te vroeg geplande keizersnee

macka   10 mrt   anna
normale bevalling 2 dagen overtijd

ci lo   13 mrt   marisa   3300 gram   50 cm
normale bevalling 9 dagen te vroeg

brasilgirl   15 mrt   jady   3695 gram   52 cm
normale bevalling 1 dag overtijd

diana     1 april   jarno   3750 gram  
normale bevalling 5 dagen overtijd

isa   27 mrt   lynn
bevalling opgang gebracht dmv hormoonveter 11 dagen overtijd

bezoekjes consultatiebureau

naam                         afspraak      woog/nu           lengte/nu       bijzonderheden

ci lo/marisa       15 mei           3300/4020     50/54 cm       1e inenting

macka/anna       14 mei          3090/3890                                          1e inenting

bezoekjes consultatiebureau

naam                         afspraak      woog/nu           lengte/nu       bijzonderheden

ci lo/marisa       15 mei           3300/4020     50/54 cm       1e inenting

macka/anna       14 mei          3090/3890      49/54  cm        1e inenting

hallo meiden
hier mijn

BEVALLINGSVERHAAL

het begon allemaal op de nacht van woensdag op donderdag
met de volle maan
mijn man en ik hadden gevreeen en gingen slapen
daarna werd ik een paar keer wakker met buikpijn
en dacht o jee misschien hadden we dat beter niet kunnen doen
maar sochtends moesten de kids naar school en ik had steeds buikpijntjes voorweeen
mijn man bracht de kids  naar school en ik heb de hele ochtend op de bank liggen pitten als ik in de been was kreeg ik  weeen en als ik lag niet vreemd he dat heb ik bij alle kids nog niet eerder gehad
en ik dacht het is overdag mijn man man moest nog naar het ziekenhuis en de kids moesten ook weer van school opgehaald worden ik dacht zo kan ik niet bevallen
tussen de middag kwam gina een broodje thuis eten en ik kreeg weer weeen
toen ze naar school ging ben ik weer gaan liggen  en de weeen hielden weer op
ik dacht ik wil pas dat het vannacht door zet als de kids slapen
later op de dag de kids waren allemaal thuis en ik dacht ik moet nog boodschappen hebben en zei tegen mijn man kom we gaan naar de albert heijn
wij alle kids mee en daar liep ik met weeen in de ah ik moest elke keer de weeen weg puffen bij het winkelkarretje toen eten opgehaald de kids naar bed gedaan tegen 19:00 en toen de vk gebeld
zij kwam en ik had 2 a 3 cm
mijn schoonmoeder was ook al gekomen om op te passen voor het geval dat we in een keer weg moesten
ik maakte me druk omdat de weeen alleen doorzetten als ik stond of liep
zelfs als ik zat stopten ze toen hebben we mijn schoonzus gebeld en die heeft toen mijn schoonmoeder afgelost
ik moest gaan lopen dus zijn we naar buiten gegaan en lopen en de weeen kwamen weer thuis de hele tijd heen en weer gelopen toen weer de vk gebeld en ik had naar 3 uurtjes later naardat de vk was geweest nog maar 3 a 4 de moed zakte me in de schoenen de vk zei blijven lopen ik blijf hier een uur zitten en jij gaat lopen en dan kijk ik weer
na een uur geen verdere ontsluiting maar alles was al heel erg week
ze zei ik neem geen risico we gaan meteen naar het ziekenhuis en daar zal ik je vliezen breken
mijn schoonzus bleef bij ons op de bank slapen dus ik kon met een gerust hart weg
daar kwamen we tegen 23:30 ongeveer aan op het ziekenhuis
daar heb ik een uur op de rolstoel gezeten en de weeen kwamen nu ook wanneer ik zat
er zaten een paar goeie weeen bij en naar een uur had ik nog maar 5 cm
baal baal baal
toen werden mijn vliezen gebroken en ging ik onder de douche
nou die weeen die daar kwamen waren verschrikkelijk wat een pijn die pijn leek weer sprekend op de 1e en de 2e bevalling
dit keer had ik dus niet het geluk wat ik bij celia had
op een gegeven moment kwamen de weeen zo snel achter elkaar dat we snel uit de douche gingen en naar de verloskamer haasten
daar weer een controle
9 cm
ik zei haal jij dan dat randje weg dus de laatste cm en dat deed ze ook met haar vingers aaaaaaaahhhhhhhhh
wat pijn het leek wel of ze er met messen in ging
en toen mocht ik eindelijk persen
en met 7 minuten werd marisa geboren
met haar handje tegen haar hoofd aan net als celia die kwam er toen ook met een handje tegen haar hoofd aan uit
marisa werd om 1:40 geboren op vrijdag de 13e
dus wat de nacht ervoor begon met de liefde bedrijven
heeft mij daarna meer dan 24 uur nog bezig gehouden ( de bevalling en de weeen dus)

deze keer was het dus veel zwaarder als bij celia
en weer helemaal anders dan bij alle andere 3 de kids

ik weet wel het is goed zo
mijn lichaam heeft heel veel te lijden gehad
ik ben al vanaf 2001 elk jaar nog zwanger geweest of aan het ontzwangeren geweest
en bevallen natuurlijk
ik heb nu 4 mooie lieve gezonde kinderen en ben heel erg gelukkig met ze
en het is nu goed zo!!!

liefs ci lo...

hey meiden!

Dus van een fijne vrij partij kunnen een hoop "troubles" komen.. hihi..
Mijn verloskundige kwam ook met deze oplossing toen ik 1 week overtijd was. We waren nog maar net binnen en toen zei ze het al.. ja een week overtijd. Er is een oplossing wat kan helpen en dat is gemeenschap hebben. Nou als er iets is waar we de afgelopen maanden niet aan gedacht hebben is dat wel sex.. ja sorry maar poeh ik moest er niet aan denken. Gelukkig mijn man ook niet. Dus toen ze met deze oplossing aankwam keken we elkaar echt even aan zo van neeeeeh.. niet weer een "moetje" (ik wist namelijk ook precies dat ik in mijn ovulatie zat en toen "moest" het ook.. haha) Maar goed we hadden de deathline op de zaterdag gezet.. Maar die zaterdag lagen we al lekker met een kleine in ons bedje.. heeeeerlijk!
Maar je hebt nog best lang in de voorweeen enzv gezeten ci lo. en maar lopen en lopen.. nou dat kon ik echt niet meer.. Ik wist van gekheid niet meer hoe ik moest liggen. Ik had namelijk enorme rug en been weeen.. ook niet bepaald een pretje, maar ik heb het doorstaan. Wel begonnen ze bij 5 cm onsluiting te dreigen met een infuus. Nou die heb ik gelukkig tot het eind tegen kunnen houden, want dat zag ik echt niet zitten. Om half 4 braken de vliezen (daarvoor had ik steeds nog maar 1 cm ontsluiting) en om half 6 had ik 4 cm.. Dat vond ik toch best snel dus als ze me dan ook nog een infuus er zouden plaatsen incombinatie met die rugweeen.. neeh bedankt riep ik! Om half 8 was het notabene al 7. En om half 10 mocht ik naar de verloskamer voor de laatste fase. Ik vond de bevalling opzich meevallen. Alleen die laatste cm!!1 Sjonge jonge jonge! Ik dacht echt even dat ik het niet meer kon. Ik moest op de zei van de verloskundige en als ik 1 houding niet kon, was dat op de zij. Dan kon ik de weeen namelijk niet goed opvangen.. Brrr ik griezel er nog van.. Gelukkig duurde dit maar heel even en mocht ik daarna persen! een urrtje later lag madam heerlijk bij mij op de borst. Was inderdaad vergeten wat haar gewicht en lengte was... 4000 gram en 53 cm. Lekkere 8 ponder dus!
Nadat ze de eerste dagen afviel en 3700 gram woog. was ze vorige week 3870. Vandaag dus even weer naar het consultatiebureau geweest om haar te wegen.. ennnn nu is ze 4300 gram!!! ws klopte de weegschaal vorige week niet want ze kan natuurlijk nooit in 1 week een halve kilo aangekomen zijn. Maar goed wel erg blij mee natuurlijk!
Het gaat ook erg goed met haar. Ze slaapt 's nachts 1 keer 6 uur en daarna weer 4 uur. Overdag komt ze meestal om de 3 uur.
Ik moet nu even naar mijn meisje toe want ze brult de hele buurt bij elkaar.. en ik weet niet waarom....
Succes meiden
groetjes

bevallen

lekkert   13 feb   daan   2920 gram 50 cm
spoedkeizersnee 5 wk te vroeg zwangerschapsvergiftiging

karin   17 feb   lennon 3250 gram 48 cm
gehaald 3 wk te vroeg zwangerschapssuiker

femke   25 feb   madelief   3880 gram
gehaald 6 dagen te vroeg geplande keizersnee

macka   10 mrt   anna
normale bevalling 2 dagen overtijd

ci lo   13 mrt   marisa   3300 gram   50 cm