hey meiden!
Dus van een fijne vrij partij kunnen een hoop "troubles" komen.. hihi..
Mijn verloskundige kwam ook met deze oplossing toen ik 1 week overtijd was. We waren nog maar net binnen en toen zei ze het al.. ja een week overtijd. Er is een oplossing wat kan helpen en dat is gemeenschap hebben. Nou als er iets is waar we de afgelopen maanden niet aan gedacht hebben is dat wel sex.. ja sorry maar poeh ik moest er niet aan denken. Gelukkig mijn man ook niet. Dus toen ze met deze oplossing aankwam keken we elkaar echt even aan zo van neeeeeh.. niet weer een "moetje" (ik wist namelijk ook precies dat ik in mijn ovulatie zat en toen "moest" het ook.. haha) Maar goed we hadden de deathline op de zaterdag gezet.. Maar die zaterdag lagen we al lekker met een kleine in ons bedje.. heeeeerlijk!
Maar je hebt nog best lang in de voorweeen enzv gezeten ci lo. en maar lopen en lopen.. nou dat kon ik echt niet meer.. Ik wist van gekheid niet meer hoe ik moest liggen. Ik had namelijk enorme rug en been weeen.. ook niet bepaald een pretje, maar ik heb het doorstaan. Wel begonnen ze bij 5 cm onsluiting te dreigen met een infuus. Nou die heb ik gelukkig tot het eind tegen kunnen houden, want dat zag ik echt niet zitten. Om half 4 braken de vliezen (daarvoor had ik steeds nog maar 1 cm ontsluiting) en om half 6 had ik 4 cm.. Dat vond ik toch best snel dus als ze me dan ook nog een infuus er zouden plaatsen incombinatie met die rugweeen.. neeh bedankt riep ik! Om half 8 was het notabene al 7. En om half 10 mocht ik naar de verloskamer voor de laatste fase. Ik vond de bevalling opzich meevallen. Alleen die laatste cm!!1 Sjonge jonge jonge! Ik dacht echt even dat ik het niet meer kon. Ik moest op de zei van de verloskundige en als ik 1 houding niet kon, was dat op de zij. Dan kon ik de weeen namelijk niet goed opvangen.. Brrr ik griezel er nog van.. Gelukkig duurde dit maar heel even en mocht ik daarna persen! een urrtje later lag madam heerlijk bij mij op de borst. Was inderdaad vergeten wat haar gewicht en lengte was... 4000 gram en 53 cm. Lekkere 8 ponder dus!
Nadat ze de eerste dagen afviel en 3700 gram woog. was ze vorige week 3870. Vandaag dus even weer naar het consultatiebureau geweest om haar te wegen.. ennnn nu is ze 4300 gram!!! ws klopte de weegschaal vorige week niet want ze kan natuurlijk nooit in 1 week een halve kilo aangekomen zijn. Maar goed wel erg blij mee natuurlijk!
Het gaat ook erg goed met haar. Ze slaapt 's nachts 1 keer 6 uur en daarna weer 4 uur. Overdag komt ze meestal om de 3 uur.
Ik moet nu even naar mijn meisje toe want ze brult de hele buurt bij elkaar.. en ik weet niet waarom....
Succes meiden
groetjes