ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

hai isa
jeetje wat een flinke meid hebben jullie gekregen
heb je daar dan niets aan over gehouden
als je begrijpt wat ik bedoel

ik had bij dario natuurlijk die knip met 20 hechtingen (pijn bij plassen)
bij gina was het geschaafd van onder (pijn bij plassen brandend)
bij celia niets heerlijk gewoon kunnen plassen
bij marisa niets weer lekker naar de wc kunnen zonder pijn

en heel goed van jouw dat je dat infuus niet hebt genomen
weet je nog dat ik je zei dat je dan denkt dat je dood gaat
ik had het infuus bij gina en ook met rugweeen samen
dat wil ik nooit weer meemaken die pijn wat ik toen heb gehad
een hele verstandige keus van jouw

even over het roken
rook jij alweer
ik ben begonnen toen ze van de borst af was
dus toen ze volledig aan de fles was
roken en borstvoeding samen dat kan niet vind ik
dus ik sta weer geregeld buiten lekker in de frisse lucht
want binnen rook ik absoluut niet om mijn gezin
maar dat wist je al
ik voel me weer lekker ontspannend
als ik even voor 5 min naar buiten glip
en met 4 kids is het hier super druk
en dat is voor mij wel heel fijn even alleen en vlug weer terug

geef jij ook de fles of de borst
en wanneer moet je voor het eerst naar het cb
ik bedoel dus een gewone afspraak bij de arts

meiden

nou ik ben nog steeds verkouden
bah

met marisa gaat alles heel erg goed
ze slaapt sinds vorig weekend over
en wel tot sochtends 9:30 - 10:30
daar ergens tussen in
ze krijgt savonds haar laatste fles tussen 23:00 en 23:30
jippie heerlijk
de andere kids ( de meiden) komen natuurlijk wel tegen 7:00 bij ons
maar goed die nemen we dan bij ons in bed en om 7:15 gaat de wekker en dan gaan we er met z'n allen uit en dan wordt er gevlogen om ze allemaal klaar te maken voor school
dario wordt altijd rond 6:00 -6:30 wakker en dan gaat hij naar beneden jetix kijken

marisa groeit als kool
ze is vandaag 5 weken oud en lacht al naar ons vanaf dat ze 3 weekjes oud was en dat is wel heel erg snel

zij is met alles sneller
ook met het overslapen
dario sliep pas met 12 weken over
gina en celia met 6 weken
en marisa met 4 weken

en ze eet het meest van allemaal
en groeit dus ook veel harder
dus de kleine kleertjes passen haar al niet meer
hahahahahaha heerlijk

ik ben blij dat zij alles zo snel doet
dat scheelt mij weer met herstellen en is ook makkelijker met zo'n groot gezin
ik heb echt geluk met haar ik mag mijn handen dicht knijpen

nou meiden een heel verhaal weer
tot gauw
liefs ci lo...

Tjee Cilo! Dat ze al zo lang slaapt! Wat stop jij in die laatste fles  ik geef borstvoeding wat gelukkig heel goed loopt maar ik moet er toch echt een paar x uit 's nachts! Doe het meestal met liefde hoor  er zitten wel wat nachten tussen dat ik het liefst de dekens over mijn hoofd trek maar ja daar kan de kleine niets aan doen hè?

Hier alles goed morgen weer eens wegen tijdens het inloopspreekuur ben nieuwsgierig!

Groetjes Macka

hai meiden
wat wordt er weinig gekletst
iedereen is natuurlijk druk met de kleintjes
ik zelf ren ook de benen onder mijn lijf weg met 4 kids
en nu hebben ze ook nog 2 weken vakantie
aan de ene kant fijn maar aan de andere kant nog drukker en meer troep elke dag

ik zelf ben nog steeds niet herstelt
ik ben nu al 4 weken verkouden en heb een keelontsteking gehad en heb een schimmel op mijn tong omdat mijn weerstand weg is door de bevalling en keelontsteking
ik ruik helemaal niets meer en slik elke dag paracetemol bah
ik wou dat ik beter werd
marisa is al 6 weken en 2 dagen oud
en ik ben nog steeds aan het klungelen

marisa groeit goed ik heb haar vandaag gewogen thuis en ze weegt nu meer dan 4600 gram dus ze is al meer dan 1300 gram aangekomen vanaf de geboorte
ze slaapt nog steeds alle nachten door heerlijk en ze heeft de mooiste glimlach die je je maar kunt bedenken hahahahaha maar dat vind elke moeder van haar kind

macka
wat fijn dat je je kleine nog steeds borstvoeding geeft
die van mij krijgt nutrilon voor de hongerige baby dat kregen al mijn kids en daar doen ze het super goed op
hoeveel woog je kleine laatst bij het weeguurtje?

patricia
nog 3 dagen en het is al bijna morgen dus dan nog maar 2 dagen
jippie eindelijk het belangrijke gesprek waar je al zo lang op wacht
ik hoop dat ze de 29e gaan zeggen dat je snel aan de beurt bent voor de ivf
succes lieverd

debby
ik weet niet of jij nog leest maar hoe ver ben je nu
en hoe gaat het met je

heel veel liefs ci lo...

Hoi hoi! Ja er wordt idd weinig gekletst maar er zijn dagen dat ik ook de computer niet aan krijg   gisteren heb ik bijvoorbeeld schoongemaakt wat dan weer als voordeel heeft dat ik vandaag niets hoef te doen dan wassen
Anna woog vorige week maandag 4175 gram. Ik ga haar nu donderdag weer wegen.
Ze is alweer 7 weken vandaag! Borstvoeding gaat goed ze drinkt alleen een beetje teveel soms en hierdoor braakt ze erg veel gisteren heb ik haar 5x om kunnen kleden! En mezelf incluis
Balen dat je nog steeds niet lekker in je vel zit Cilo. Hoop dat je snel weer de oude bent. Is echinaforce niets voor je? Misschien helpt dat je weerstand een beetje op te vijzelen.

Ik moet vanmiddag op controle bij de gynaecoloog. Ik heb nog steeds last van de knip. Het litteken is op zich goed genezen en is ook steeds minder pijnlijk maar ik heb er een stuk wild vlees op zitten en dat is wat minder prettig! Dus ben benieuwd wat de gyn zegt vanmiddag.
Ik ga weer eens verder want Anna wordt wakker  Ze slaapt heerlijk overigens alleen is de tijd nog niet optimaal maar dat gaan we verschuiven indien mogelijk en dan slaapt ze lekker heel de nacht

Groetjes Macka!

hai meiden
hoe gaat het met iedereen
hier gaat het iets beter
na de keelontsteking bleek dus dat ik een schimmel had in de mond
en heb daar een drankje voor gekregen
na een week ben ik weer naar de ha geweest en het was weg
maar ik had nog steeds een zere keel en kreeg geen lucht door mijn neus en
had steeds het gevoel dat ik flauw viel
ik kreeg een speciale neusspray die alles weer vrij moest maken in mijn hoofd
en ze heeft een kweek afgenomen van mijn keel daar krijg ik eind deze week de uitslag van
ik ben benieuwd

met marisa gaat alles verder goed maar heeft veel bultjes in haar gezicht en hoofd
maar dat komt door de warmte of de voeding dat weet ik nog van de andere kids
maar ik hoop dat het gauw weg trekt

patricia
hoe gaat het met jouw
jij was toch de 29e naar de gyn geweest
ik hoop dat het goed nieuws was

macka
wat vervelend dat die knip niet goed geneest
je hebt de bevalling en zwangerschap gehad en nu wil je je toch ook weer graag beter gaan voelen en dat lukt dan niet echt he als je zulke dingen nog niet goed hebt
wat zei de gyn tegen jouw

nou meiden
ik hoop dat ik gauw opknap
en dat ik lekker kan gaan genieten
zonder bang te zijn dat ik elke keer iemand in mijn gezin besmet

fijne zondag allemaal
liefs ci lo...

Hoi Cilo,
Balen joh dat je nog steeds niet helemaal de oude bent! Hier alles goed hoor.
Anna doet het prima.
Ik ben bij de gyn geweest en het was wildvlees op het litteken dit is onder plaatstelijke verdoving weggehaald (auw!!) en opnieuw gehecht. De hechting zit er nog die moet vanzelf weggaan maar het voelt al een stuk aangenamer dan voorheen! Hoop dus dat het nu goed komt.
Ik ga snel anna halen ze huilt ;)

Groetjes!! Macka

Hoi CiLo,

Ik zit niet zo heel vaak meer achter me laptop dus vandaar dat ik niet zoveel reageer.

Jeetje ik lees dat je weer zo in de lappenmand zit. ben benieuwd naar je uitslag van je keel.

Ik ben inderdaad de 29e geweest.

Het goede nieuws is dat we wel in aanmerking komen voor IVF.

Het minder goede nieuws is dat ik weer een cyste heb van 5 cm. 2 juni moeten we terugkomen en krijgen we ons behandelplan te horen. Voor die tijd moeten we nog even bloed prikken en zaad laten controleren.

Ze gaan kijken of ik weer geopereerd moet worden als dit zo is moet ik eerst weer wachten uiteraard tot het genezen is daarna wordt ik kunstmatig in de overgang gezet voor 3 maanden (moet ivm endometriose wat ik heb) en na die 3 maanden beginnen ze met IVF. al met al zou het zo kunnen zijn dat we 5 a 6 maanden verder zijn voordat we daarmee beginnen. Als ik niet geopereerd wordt begin ik al vrij snel met Lucrin (dat ik in de overgang ga voor 3 maanden) en begin daarna met IVF.

Tja ik moet geduld hebben dat is best lastig. In november zijn we 3 jaar bezig om zwanger te worden ik wordt het langzamerhand wel een beetje zat. Maar we blijven doorgaan want het is me grootste wens!

hoe is het verder met jou en je meisje?

als ik niet snel reageer sorry!!

groetjes
Patries

Hallo,

Zo dat was een heleboel om bij te lezen, wel erg leuk hoor!
Ik zit zelf meer op hyves dus klik hier niet zo vaak heen.
Met Daan gaat het harstikke goed, a.s. maandag gaan we al voor de 3e keer naar het cb en krijgt hij zijn 2e prik, na de vorige was hij wat hangerig maar verder niet.
Ik heb Daan momenteel op 5 flessen zitten om 23u - 5u -   10/11u - 15u en 19u. Helaas  slaap hij  de nachten dus nog niet helemaal vol.
Ik ga vanaf vandaag wat rijstebloem bij de laatste fles in doen kijken of dat  helpt.
Ik geef hem 3 flessen met 200ml voeding en 2 met 185ml, anders is het blijkbaar net teveel en spuugt hij alles eruit.
Verder groeit hij goed bij het vorige bezoek aan het cb op 6/4 was hij 4455 gram en 56 cm, een week later was ik bij de kinderarts en toen woog hij 4750gram. Ik heb hem zelf afgelopen weekend gewogen en hij was ruim 5500 gr.

Zelf krabbel ik weer een beetje op en kan ik de dagen wat beter volhouden zonder halverwege in te storten. Ik slaap na  de eerste fles smorgens wel tot volgende fles nog door want anders trek ik het echt niet. We hebben trouwens wel prachtig weer de afgelopen weken gehad om lekker te wandelen e.d.  
Ik wens iedereen veel plezier met hun wondertjes en geniet nog maar ff van je verlof. Ik heb mijn vakantie eraan vastgeplakt en hoef pas 6 juli weer beginnen!! Heerlijk!.

groet mama van daan

Terug
Bovenaan