ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hallo ik ben ci lo  

ik heb een zoon van 6
een dochter van 3
een dochter van 1

en nu ben ik zwanger      van de 4e !!!
op dit moment ben ik 6 weken + 1 dag
ik ben 22 maart 2009 uitgerekend

het leek me wel leuk om verder te kletsen met de andere meiden die ook zwanger zijn en op het nod lijstje van juli hebben gestaan.
maar alle andere zwangeren zijn ook van harte welkom om mee te kletsen.

liefs ci lo

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug                 wil ik niet weten

Hoooooi!

Voor de 2 nieuwe zwangeren (dinah en wijnie81): GEFELICITEEEEERD!
Leuk dat we nu hier kunnen kletsen ci lo!

Ik ben zo benieuwd hoe ver ik eigenlijk ben. Na het stoppen met de pil ben ik niet meer ongi geworden. Weet dus niet hoe lang m'n cyclus is of wanneer m'n eisprong is geweest. Maar als het goed is ben ik nu ook 6 weken! We zullen het 12 augustus horen bij de echo. Superrrspannend!! (18 aug gaan we naar de VK trouwens voor het lijssie)

Doen jullie ook mee met Moeders voor Moeders? (Wijnie wel lees ik!) Morgenochtend komt er een mevrouw langs. Ik ben benieuwd. Toch wel leuk, weer een zwangerschaptest. Stiekem denk je; het zal toch niet negatief zijn? Maar ik voel me echt zwanger dus het komt vast goed!!!

dinah, moeilijk hè om af te wachten als je het al zo vroeg weet. Gewoon proberen zo veel mogelijk te genieten ookal is het soms onzeker!

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug               8 sept                 wil ik wel weten.

elivi                 24                 1e             24 maart              18  aug              12  aug                 weet ik nog niet

brasilg          25               1e           14 maart               24 juli                 24 juli               wil ik wel weten  

wijnie             27               1e               2 april                 25 aug                25 aug              wil ik niet weten

dinah             22                 1e           16 april                 22 sep           eind aug               wil ik niet weten

hai elivi
ja spannend he die echo
jij hebt hem al 12 aug dan moet ik voor de intake naar de vk
en mijn echo heb ik dan weer 4 weken later
nog 2 weekjes en dan hebben we allebei een afspraak
en dan moeten mijn kids ook weer naar school
ik weet nog niet of ik het ga vertellen aan de moeders op school
ze wisten voor de vakantie wel dat we gingen klussen dus
en mijn buik is ook al dikker geworden dus die kan ik niet verbergen
ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt 12 aug hoe ver je bent zeg maar
liefs ci lo...

Terug