ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Ha die Cilo

Leuk deze pagina!!
Ik ben vandaag terug van vakantie en moest natuurlijk meteen even kijken of maart mama's was aangemaakt!! (voelde me zo ziek dat we een wk eerder naar huis zijn gekomen)

Maar goed...
Ik ben helemaal blij met deze pagina!!!!!!
Kan ik hier weer lekker mijn ei kwijt. Dat heb ik de afgelopen drie weken wel gemist hoor in t verre Belgie!!
Hoe voel jij je?
Dikke kus van AnneRobe

WIJNIE (Nina)
Is t echt zo ben je zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd meid, echt super!!!!!!!!
Dikke kus van AnneRobe

Oh ja voor t schema: 3e kindje 3 maart uitgerekend!!! weet nog niet of ik wil weten wat t gaat worden.....

Hai ci lo, ja inderdaad superspannend de echo!! Ik heb m al heel snel, echt wel fijn!!! Inderdaad nog precies 2 weekies wachten voor ons!! Ben zo benieuwd hoe ver ik nou precies ben! Voor jou ook nog maar paar weekies tot de echo!!!  Lijkt me echt wel bijzonder om ons kindje dan te zien!!!

Jouw kids moeten weer bijna naar school! Ik ben juf en heb nog lekker vakantie, zit in regio midden dus dit is pas m'n 2e vakantieweek! Ze zullen op school misschien wel vragen stellen als je buik echt is gegroeid, leuk toch?!?

Bij mij kan er nu elk moment iemand van Moeders voor Moeders op de stoep staan. M'n plasje staat al klaar hahaha! Ben benieuwd!!!

dOEIDOEI!

HOI
ik ben marjolijn en we zijn er net achter gekomen dat we zwanger zijn van de derde!!
helemaal top
We zijn op 1 april uitgerekend..
Ben ik de eerste van april??
of zijn er nog meer?

doeidoeiiii

ha annerobe,

JA WE ZIJN ZWANGER!!!!!!
We zijn er op vakantie in Italie achter gekomen!!!!
Ik had er niet meer op gerekend had namelijk nergens last van.
Wel had ik vakantie kwaaltjes achteraf waren dat zwangerschapskwaaltjes

Ik vind het nog wel eng hoor had gister last van mijn buik denk dan direct nu gaat het fout heb vannacht zelfsgedroomd dat ik bij de verloskundige een miskraam kreeg.
Morgen kiomt mij vader en z'n vriendin en dan gaan we het hun vertellen kan niet wachten!!!

Maar bij jou alles goed??? Las dat je eerder weer bent gekomen uitde vakantie.

we kletsen gauw verder zweet me kapot hier op zolder  ga ff buiten afkoelen voor zo ver dat kan.

Liefs Nina

Terug
Bovenaan