ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hoi Allemaal,

iedereen die ik nog niet gesproken heb; gefeliciteerd!! Heerlijk gevoel he?!
Ik ben zelf ws pas 2,5 week zwanger en 16 april uitgerekend!
Heeft er iemand ideeen voor een leuke tekst op een slabbetje?( om het zo aan onze ouders te vertellen)

@ anoniem2008: Tel jij wel vanaf je eerste dag van je laatste  ongi? Als je 2,5 week zwanger bent, heeft de bevruchting nog maar net plaatsgevonden. De eerste 2 weken van je zwangerschap krijg je namelijk 'kado'. Toen ik de test deed 1 dag na m'n vermoedelijke NOD was ik dus al 4 weken zwanger!!!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart              18  aug              12  aug                 weet ik nog niet

brasilg          25               1e           14 maart               24 juli                 24 juli               wil ik wel weten  

wijnie             27               1e               2 april                 25 aug                25 aug              wil ik niet weten

dinah             22                 1e           16 april                 22 sep           eind aug               wil ik niet weten

annero         31                 3e               3 maart                                                                                     weet ik nog niet

molly3                                   3e               1 april

hallo meiden
wat een drukte in een keer
de verhuizing heeft goed gedaan zie ik
zo is het toch veel gezelliger of niet

hai annerobe leuk dat je bij ons bent gekomen
heb jij nog helemaal geen afspraken gemaakt voor de vk en de echo
jij bent nl als eerst uitgerekent

hai marjolijn van harte gefeliciteerd
leuk dat je met ons mee bept gezellig
en je bent niet de enige hoor die uitgetelt is in april
je bent op dit moment de 3e
liefs ci lo...

hoi elivi,

Het is een heel lang en ingewikkeld verhaal, maar het komt er op neer dat de eerste dag van mijn laatste menstruatie 10 juli was, dus dat is nog maar 2,5 week geleden! De eisprong was 17 juli, 21 juli een innestelingsbloeding en 25 en 26 juli positief getest, dus nog maar heel pril. De echo zal hopelijk meer duidelijkheid geven!

@anoniem2008, Dinah toch?: Oh wat bijzonder dan zeg!! Inderdaad  nog heel pril dan, maar je bent zwanger!!!! Weet je al wanneer je je echo hebt? Ik heb die van mij al rond 8/9 weken! Dus 12 augustus, echt wel superspannend!! Ik ben direct na het stoppen met de pil zwanger geraakt dus bij mij is het niet zeker wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Jij zal toch ook wel rond de 8/9 weken voor een echo gaan dan?

hai dinah
ik blijf toch denken dat je al langer zwanger bent
dus van de nod ervoor
en die vk zegt bloed en zwangerschap gaat niet samen
nou ik heb het al vaker gehoord dat het kan zelfs bij mijn
eigen moeder en die liegt er niet om die is daar juist heel onzeker
over geweest
maar goed op de echo zullen ze het wel zien
als je langer bent dan scheelt dat weer voor jou
en als het korter is vanaf 10 juli dan ben je een super
bijzonder geval en kan het de boeken in
liefs ci lo...