zwangerschap nog heel ver weg?!

Hoi Duufke,

Wij zijn inmiddels in ronde 13 voor ons eerste kindje. Allebei 26, en voor zover we weten, allebei gezond. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen. Volgens mij voel ik wel altijd een eisprong, en ik heb ook een regelmatige cyclus, maar toch. Ik dacht daar zal de huisarts wel naar vragen dus ik doe het zelf maar vast!

Wij zijn dus nog niet bij de dokter geweest. Eigenlijk omdat we hopen dat het er nog wel van zal komen in de komende tijd. En als ik jouw verhaal lees, ben ik toch ook wel heel erg bang dat het bij ons zo zal lopen... dus ik heb nog een beetje kop-in-het-zand mentaliteit. Nou ja, wij met zijn tweeën dan.

Ik wens je ontzettend veel succes. En de kans is in elk geval nog steeds aanwezig voor jullie, hoe klein ook. Dus houd daar ook aan vast!

liefs

hoi gs
ik herken me wel een beetje in het verhaal van jou. telkens heb je er toch wel een verklaring voor.maar elke maand is toch weer een teleurstelling. uit eindelijk hebben we toch maar de knoop door gehakt en zijn toch maar naar de dokter gegaan.maar goed ook blijkt nu en verder moeten we maar afwachten en woensdag horen we wel weer meer in het ziekenhuis. ik wens jullie heel veel sterkte en laat me weten hoe het verder gaat
liefs duufke

Hoi Duufke,

Bedankt voor je reactie. Heel veel succes woensdag en ik laat nog wel even horen wat de uitslag bij ons was.

Liefs Lientje

Hoi Duufke,

Tja, ik had eigenlijk deze maand ook wel naar de dokter willen gaan, maar dan zit ik weer in de eerste week van de nieuwe cyclus en denk ik "ach, zul je net zien, gaan we nu naar de dokter, en blijk ik deze maand zwanger te zijn". Dus, zo blijf ik het een beetje voor me uitschuiven. Want wanneer bel je nou de dokter. Als je net ongesteld bent geworden? Dan is de emotie het heftigst, later zakt dat wel weer af, en ontwikkel ik weer hoop voor de nieuwe ronde!

Ik wens jou ook heel veel succes, en ik blijf voorlopig nog wel even op het forum hoor, dus we komen elkaar vast wel tegen!

hoi gs
ja wanneer bel je de dokter?zo zaten wij dus ook maar uit eindelijk hebben we toch maar de knoop doorgehakt.een week na dat ik ong was heb ik gelijk een afspraak gemaakt. maar dat wil niet zeggen dat ik het maakelijk vond,want ja wat zal de dokter wel niet zeggen. je haalt je eigelijk(ten onrechte) van alles in je hoofd. maar ik ben nu toch wel blij dat we het gedaan hebben. nu weten we tenminste wat er scheelt en kan er misschien wat aan gedaan worden. we wachten maar eerst eens woensdag af wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen. we spannend allemaal. als ik jou was zou ik ook snel een afspraak maken. ik wens je veel sterkte . dit is toch iets wat alleen jullie samen kunnen beslissen. en denk maar zo we zijn niet alleen er zijn nog zo veel andere die het het ook moeilijk vinden om daarmee naar de dokter te gaan.ik was daar 1 van veel liefs duufke

Hee Duufke!

Dit berichtje was alweer helemaal naar onderen gezakt, dus ik moest even zoeken  Wij hebben het er de afgelopen dagen wel over gehad, en besloten dat we - als ik tenminste niet zwanger ben - de dokter gaan bellen als ik weer ongesteld ben geworden. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, en daar ben ik niet zo tevreden over, want de temperatuur gaat niet omhoog! Terwijl ik wel denk dat ik een eisprong heb gevoeld. Maargoed. Het blijft een spannende beslissing vind ik.

We willen nog helemaal niet in de medische molen, en we willen het gerust nog twee jaar zelf proberen, maar we willen wel weten of er iets aan de hand is. Dus zeg maar wel onderzoeken, maar nog geen vruchtbaarheidsbehandeling. Al is dat natuurlijk afhankelijk van de resultaten, maar daar durf ik nog maar even niet over na te denken.

liefs, GS

Hoi GS,

Heel goed van jullie dat jullie de knoop gaan door hakken!
Het is ook zeker moeilijk om die beslissing te nemen gaan we al wel of wachten we nogeven.
Wij zijn na 7 maanden al  naar de huisarts geweest omdat bij mijn vriend 1 bal niet is ingedaald. Dus wij hadden al een rede om zo snel te gaan.
Maar ik hoop natuurlijk voor jullie dat het toch niet nodig is en je toch spontaan zwanger bent!

Ik krijg 18 april mijn eerste inwendige onderzoek en zie daar heel erg tegen op. Maar goed we moeten er wat voor over hebben.

Heel veel sterkte

Liefs Bontrie 13e maand

Trouwens ik vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben in deze nare situatie.
En dat we hier over kunnen praten met elkaar!

Terug
Bovenaan