zwangerschap nog heel ver weg?!

Wauw Bontrie, wat spannend, inwendige onderzoeken. Ik bedoel, je leest hier op het internet vanalles, maar als het met jouzelf gebeurt is het toch wel heel erg nieuw, eng, spannend, bijzonder, raar.... vul maar in!
Ja, wij hebben die knoop doorgehakt. Voelt toch wel prettig hoor.

Enne... ik vind het ook fijn om hier met anderen over te kunnen praten. Dan voel ik me daar niet zo alleen in staan! In onze nabije omgeving zijn veel vriendinnen zwanger, of in het afgelopen jaar bevallen. Dat wekt wel een klein beetje jaloezie op. Al kan ik heel blij voor hen zijn hoor! En in iets verdere omgeving zijn tenminste twee stellen die moeite hebben zwanger te worden (een is nu na 8 jaar zwanger via ivf).

Ik wens je veel succes.

Hallo Allemaal

Wij zitten in ronde 17 voor ons 2e kindje, heb van mijn man afgelopen dinsdag het zaad ingeleverd en we krijgen de uitslag bij onze volgende afspraak (3 mei) van de gynaecoloog. Ik vindt het allemaal ook erg spannend.

Ik heb bij de eerste afspraak een inwendig onderzoek gehad en dat viel erg mee. Ik dacht maar zo: "die man zie zoveel vrouwen op een dag, die is mij s'avonds echt wel weer vergeten". Maar ja, het blijft een onterende bedoening zo met je voeten in de beugels, hi hi hi.

Zou ik ook eerder de uitslag kunnen krijgen van het zaadonderzoek, vindt 3 mei wel erg lang duren...

Groeten Jet

hallo meiden
woensdag zijn we dus naar het ziekenhuis geweest.tja wat zal ik zeggen. over 2.5 maand moet mijn man zijn sperma weer laten testen. hij heeft bloed laten prikken en ik moet op de derde dag van mijn menstruatie ook bloed laten prikken. 1 week nadat we het zaad hebben ingeleverd moeten we weer terug en dan krijgen we weer meer te horen. nou veel wijzer zijn we nog niet geworden. maar ik heb de hoop nog niet op gegeven. we blijven hopen.
liefs duufke

Terug
Bovenaan