Zwangerschaps kilo's

Hallo allemaal,

Even een vraagje aan jullie allemaal . Hoeveel kilo's zijn jullie nu aangekomen? Ik ben namelijk nu 19 weken zwanger en nog maar 1 kilo aangekomen . Ik krijg gelukkig wel een echt baby buikje, maar toch maak ik me zorgen of de baby wel goed groeit.

Liefs mij

Hoi Zeevrouw,

Ik weet niet of je in het begin van je zwangerschap erg veel bent afgevallen door misselijkhied en braken ed ??
Je VK zal je buik iedere controle voelen, en het aankomen in gewicht wil niet direct wat zeggen over het gewicht en groei van je kindje.
Er zijn zat vrouwen die de gehele zwangerschap krap 7 kilo aankomen. Helaas ook vrouwen zoals ik , nu 36 wk 29 kilo.......

Maar je krijgt binnenkort toch je 20 wk echo ??
En voel je je kleintje al ?

En als je je echt heel druk maakt gewoon even bellen met je VK.
Succes !

Op 5 januari heb ik de 20 weken echo. Daar kijk ik echt naar uit.

Ik heb de eerste 3 maanden inderdaad veel overgegeven . Maar daar ben ik niet van afgevallen, omdat ik na het overgeven gewoon weer opnieuw kon eten.

Ik voel mijn baby volgens mij nog niet . Hoop dat dat snel komt!

Liefs mij

hoi zeevrouw,

Ik ben zelf nog geen kilo aangekomen, eet hetzelfde als voor de zwangerschap en ben ook niet ziek geweest.
Volgens de vk kan het geen kwaad, en groeit
het allemaal goed.
Dus ik denk dat je je niet druk hoeft te maken,
heel veel succes 5 januari!

groetjes manon

hallo zeevrouw

ik ben nou ook 20 weken en ben al 10 kilo bijgekomen. sommige zeggen dat dat ook niet goed is omdat je die kilo's straks moeilijker kwijt raakt. daar ga ik me niet zo druk om maken. als mijn kindje maar gezond is.

ik denk dat t zelfde bij jou is. zolang jij je goed voelt en het goed gaat met je kleine hoef je je toch nergens zorgen over te maken?!

veel plezier met je 20 weken echo!

liefs sammes

Hey hey

ik vroeg me dat dus ook af hoe de vk daar nou op reageer bij jullie.
ik ben nu 18 weken zwanger en 4 kilo aan gekomen
de VK zei tegen mij dat dat veel was voor de tijdsduur van mijn zwangerschap...
ik was juist zo trots dat het (maar) 4 kilo was :p
ze vroeg of ik met een voedingsdeskundige wilde gaan praten pffff dacht waar slaat dat nou weer op zeg!!! ik ben zwanger als ik nou mega veel was aangekomen zou ik die reactie wel begrijpen maar dacht dat 4 kilo best redelijk was...?

Hoi,

Ik ben nu 20 weken zwanger, en ben nu 4,5 kilo aan gekomen. Dat was tot nu toe erg netjes zei de VK, in principe is het zo dat je tot 12 kilo mag aankomen aan het eind van de zwangerschap.Hoop niet op de 12 kilo maar we op ongeveer 7. Mijn buik is nu wel echt flink, heb deze keer een dikkere buik als bij mijn eerste zwangerschap.

@Shirl maak je geen zorgen is meer dan redelijk, men zegt ook voor elke maand 1 kilo erbij ....

groetjes

Terug
Bovenaan