Zwangerschaps kilo's

Hey droogje,

Is het je eerste? Dan kom je vaak iets meer aan. Ik was op die termijn toen ook al 7 kg aangekomen. Gewoon niet teveel snoepen, als je dan aankomt hoef je je niet schuldig te voelen! Geeft verder niks, echt niet.

Hoi,

Ik ben nu 22 weken zwanger, en nog steeds 0 kilo aangekomen. het kindje groeid goed en ook mijn buik word al behoorlijk groot. Volgens de verloskundige is het niet erg om niet aan te komen.

Het is alleen maar gunstig voor straks. des te minder hoeft eraf na de bevalling.

Waarschijnlijk kom ik niet aan omdat ik nu regelmatiger eet dan voor de zwangerschap. want heb in het begin niet veel hoeven overgeven en toch viel ik af.

ik maak me niet druk. zolang het met ons kleintje goed gaat. de kilo's komen vanzelf wel denk ik.

succes en maak je niet te druk.

groetjes Renske

Ik ben nu 23 weken en nog niks aan gekomen.
Gelukkig maar want ik ben van mijn zelf ook niet echt de ligste.
Met de 20 weken echo was onze zoon al boven het groei gemiddelde dus ik maak me er ook geen zorgen om.

aaaahhh, 1 kilo??? wow! Iedereen vind mij mooi
"slank" zwanger, maar blijkbaar ben ik gewoon goed in het afkleden van mijn aangekomen kilo's.ha ha. bijna 23 weken en 9,5 kilo aangekomen. hield me nog even voor (door die complimenten) dat t meeviel, tegendeel is dus waar als ik jullie verhalen lees.....tja, kan er toch niets aan doen. Probleem pakken we na de bevalling wel weer aan.

hoi hoi

Ik ben 28 weken zwanger van de 2de en de laatste controle 3 weken geleden gehad. Nog geen gram aangekomen! de kleine deed het wel goed. Hij lag maar 4 dagen achter. De gyn zegt ook: als de kleine maar groeit geeft het niks. Maar toch blijf ik me er wel zorgen om maken. Het is al geen onbezorgde zwangerschap omdat ik hiervoor 4 miskramen heb gehad en medicatie moet gebruiken. Toen kwamen er 8 weken geleden ook harde buiken bij dus bedrust. Ik moet morgen weer op controle en hoop wel dat ik dan eindelijk een beetje ben aangekomen maar ik heb er een zwaar hoofd in. Bij m'n zoon was ik al een kilo of 7/8 aangekomen rond deze tijd. Ik laat het jullie weten!
Groetjes

Terug
Bovenaan