Zwangerschaps kilo's

hoi dames,

ik hoor bij de aprilmama's maar wou toch even reageren.
ik ben nu bij 24 weken ongeveer 4 a 5 kilo aangekomen. gemiddeld komt een vrouw tussen de 10 a 15 kilo aan op het eind.
mijn vk zegt zolang je niet in 1x heel veel aankomt of afvalt is er niks aan de hand.
dus ik zal me zeker geen zorgen maken als je niet ineens heel veel aankomt.
kan namelijk ook aan je vruchtwater/kindje liggen waarom je zoveel aankomt

Hallo allemaal,

Ik ben nu 18 weken en ben inmiddels ruim 7 kilo afgevallen. Ik dacht dat het wel zou over gaan wanneer het overgeven minder zou worden maar helaas. Morgen weer extra urinecontrole bij de verloskundige, deze twee weken namelijk weer 1,5 kilo eraf zonder al te veel ziek te zijn geweest. Dus niet iedereen komt aan idd. Daarnaast groeit mijn buik wel gewoon en loopt de groei van mijn baarmoeder zelfs voor.
Dus ik zou zeggen geen zorgen en geniet ervan als er niet veel aan kilo's aan komen :) scheelt daarna weer.

Groetjes Sabrina

hoi hoi

Ik ben nu 17 weken en ben in het begin 1 kg afgevallen. Vorige week naar de vk geweest en was 1 ons aangekomen. Heb Toen gevraagd of dat normaal was en wanneer het er echt bij komt. antwoord kun je denk ik al wel raden, dat scheelt bij iedere vrouw. De een komt snel aan en de ander meer op het einde en nog een andere komt gelijdelijk aan, Dus is geen touw aan vast te knopen.
Als je echt twijfelt zou ik je vk bellen.

liefs

Hoi Mama's :)

Ik ben tot mij grote schaamte al 8kilo aangekomen :(
Maar heb besloten er niet te veel over na te denken..
Na de bevalling lekker wandelen met de baby en dan hoop ik dat het er snel weer afgaat

Ha Zeevrouw en andere mama's...
Ik toevallig ook deze vraag aan de verloskundige gesteld vanmorgen: ik bleef maar op mijn gewone gewicht tot 16 weken en nu ben ik 20wk en opeens 4kilo aangekomen!!!! Maar ja ook nu was het antwoord: bij elke vrouw verschillend, kun je niets aan doen. Maar ik heb het gevoel dat ik helemaal een olifant word. Vind het niet leuk want ik kwam nooit een grammetje aan al at ik 3 taarten per dag. Maar ja inderdaad: nu opeens gaat mijn buik groeien en wat doet vruchtwater?? Weegt ook wel wat! We zullen zien. kMag van mn man absoluut niet lijnen ;-) Dus we zien het wel weer na de zwangerschap dan. Misschien krijg jij ook nog opeens zo'n spurt Zeevrouw en anders... kan het dus ook heel normaal zijn! Do'n worry!

Ben nu 22 weken en pas 2 kilo aangekomen! Holladijee! ik vind dat wel prettig! Bij Loïs was ik bij 22 weken al 8 kg aangekomen! In totaal op 18 kg gekomen, hopelijk kom ik deze keer niet zo veel aan, dan is het er ook weer sneller af!

Hey yess,

Volgens kom Ik nu ook in dezelfe groeispurt. Ik Ben in eens 2,5 kilo aangekomen. K Ben nu 20 weken zwanger dus Ben benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen

Liefs mij

Hoi allemaal,

ik ben nu 22 weken en ben zo'n 7 kilo aangekomen. Had zelf het idee dat het allemaal nog wel mee viel aangezien het echt alleen in mn buik en borsten is gaan zitten. Als ik dan veel van jullie verhalen hoor krijg ik het idee dat ik topzwaar ga worden:) Maar aan de andere kant is iedere zwangerschap weer anders dus ik denk niet dat je dit echt kunt vergelijken.

Groetjes

Terug
Bovenaan