Zwangerschaps kleding

Ik heb nog wat positiespijkerbroeken in de aanbieding! Jeansmaat 31/32, 32/32 en 33/32. Door vocht passen ze me echt niet meer... 
Als je interesse hebt geef dan even een mailadres door?. 
Zelf kocht ik een aantal broeken en een handje vol shirts. Vesten en jasjes draag ik nog gewoon, net als mijn jurken. En ik ben echt heel blij met de winterjas. Hij was prijzig, maar zonder had ik het niet gered met deze temperaturen. Ik moet nog 5 weken??

Je hebt toch wat nodig. Kijk eens op marktplaats bijvoorbeeld. Trouwens, bij Noppies hebben ze nu uitverkoop. Mooie kleding, goede kwaliteit en een mooi prijsje. Na je zwangerschap gewoon weer op marktplaats zetten. 2 basic shirts en 2 broeken is echt al wel voldoende. Gewoon iets vaker wassen. Ik vind het ook onzin om voor zo'n korte periode veel dure kleding aan te schaffen. Jurkjes zijn ook altijd wel lekker.. 

Bij de hema heb je basic t shirts die vrij lang zijn die heb ik me hele zwangerschap gedragen. En een zwangerschapslegging en 1 spijkerbroek van h&m vond ik voldoende. 

Zoals de meeste al zeggen, je hebt het echt nodig! Vooral broeken. De komende periode kan al onaangenaam worden door het groeien van je buik en als je dan ook nog eens kleren aan moet die niet meer lekker zitten. Je maakt het jezelf niet makkelijker op die manier.
Het was nu even een investering, maar voor de tweede heb ik straks wel weer goede broeken klaar liggen
En inderdaad, zoeken op marktplaats! Op het einde kon ik niets meer aan en toen heb ik nog wat dingen bij de lidl gekocht. Zat helmaal prima en had een leuke prijsje! 

Broeken kan ik echt wel aanraden! Hoeven niet duur te zijn. Bij de wehkamp is vaak wel wat in de aanbieding. Wilde zelf wat bij BonPrix bestellen, niet duur, maar weet niet hoe de kwaliteit daar is.
En inderdaad lang leve de basic shirts van de hema met een vest erover!

Terug
Bovenaan