Zwangerschaps kleding

Bedankt allemaal voor de tips! Ben bang dat ik er inderdaad niet aan ontkom. Heb net toch maar een broek bestel bij de h&m, en verder is marktplaats een goed idee inderdaad! 

Prenatal heb in laatSt broek gescoord voor 15 euro in de sale. Zoals iedereen zegt ik zou aanbiedingen afgaan en toch investeren in 2 broeken en dan miss nog legging die van Lidl zijn erg fijn. 

Ik vond het ook zonde om van alles nieuw te kopen, maar koop het liever ook niet van een onbekends. Ik heb voor mijn verjaardag wat kleding gevraagd aan mijn ouders. Heb drie broeken, twee truitjes en een jurk gekocht bij Prenatal. De broeken combineer ik vooral met lange vesten (waarvan ik er al een hoop had) met een basic lange tanktop van de Sting ( die ik ook al heb in allerlei kleuren). Daarnaast heb ik van een goede vriendin wat spullen voor de zomer te leen gekregen.

Ik ken iemand die ooit per ongeluk zo’n broek had gekocht maar het heerlijk vond zitten. Just saying.. zo’n broek kan misschien langer dienstdoen dan je denkt. Succes!

Ik zou wel tenminste één goedkope broek kopen bij de h&m die zitten zo lekker. Bedenk ook dat je de eerste paar weken na je bevalling niet direct alles weer past (zeer waarschijnlijk), dus je kan er echt lang mee doen en die broeken zitten zo lekker dat je het daarna vast ook nog eens aan wil. 
Voor 15 euro heb je er al wel eentje. 

Nadeel van marktplaats is wel dat als je het laat opsturen en het is niet wat je had verwacht, je het niet kan terugsturen. Das weer n voordeel van winkels!

Ik zou investeren in een goede broek/leggings. Heb zelf in de sale van H&M de wereld aan shirts etc gekocht, maar ik heb meestal nog eigen t-shirts/jurkjes aan (33+2wk nu)
En ik heb een speciale zwangerschaps winterjas op marktplaats gekocht, maar die heb ik pas sinds 2 weken aan.. 

Ik heb toen 3 goede zwangerschapsbroeken aangeschaft, die ik de gehele zwangerschap heb gedragen en ook daarna nog een tijdje, zat heel fijn!
Verder draag ik altijd veel vesten en bloesjes, dus die droeg ik dan gewoon open. Voor daaronder kocht ik de basis shirtjes en helmpjes van de Hema. Zijn iets van €5 en mooi lang. Heb de gehele zwangerschap daar plezier van gehad.

Terug
Bovenaan