zwangerschapsbroeken, aaaaarrrrrrggggggg

Ooooooh, wat zijn die zwangerschaps-spijkerbroeken toch vreselijk lellijk!!!!!

Wie heeft er bedacht dat je van die vreselijke zakken op je broek moet hebben als je zwanger bent? Waarom hangt je kont ter hoogte van je knieholte in een zwangerschapsbroek? Waarom zijn alle een beetje hippe zwangerschapsbroeken allemaal van die lage heupbroeken?

Ik wil gewoon net zo'n broek die ik nu heb. Gewoon, maat 38, donkerblauw, recht model, alleen twee zakken op de kont alleen dan nèt wat comfortabeler aan de bovenkant. Oh ja, enne......ik ga echt geen 70 euro voor een broek neerleggen die ik maar een paar maanden aan heb.......

Wat doe ik verkeerd? Kijk ik in de verkeerde winkels? Of stel ik gewoon te hoge eisen? Vertel, waar kan ik wèl slagen voor leuke betaalbare zwangerschapsmode?

Hoi,
Ik heb een spijkerbroek gekocht bij H&M online en hij zit echt super en ziet er ook nog leuk uit. Ik heb ook 2 broeken van de Prenatal en die zitten onder mijn buik en dat zit nu dus echt niet lekker meer. Misschien kun je eens bij H&M online kijken, de broek was 40 euro.
Groetjes Rene 33+2

Dag dames,

Ik ben onlangs bij prenatal twee broeken gekocht. Een spijkerbroek die wel wat duurder was (64 euro) en een nette, elastische zwarte broek met heerlijke omslagband bij de taille voor maar 30 euro. Die zwarte broek hebben ze voor onder je buik, een beetje over je buik en dus die met een hele omslagband over je buik. Zit heerlijk strak, maar is elastisch en zit ook goed om je kont heen. Verder is het ook handig om gewone rokken te kopen met een elastische band bij de H&M. Met een leuke (ahum zwangerschaps-)panty erbij ook erg hip. Succes ermee!

grz miepke

Hoi hoi,
Ik ga helemaal voor de (spijker)broeken van Noppies! Wel wat duurder (60/70 euro) per stuk, maar het zit wel erg lekker en het model is ook OK. Verder had ik bij de Miss Etam restanten winkel een hele mooie donkerbruine broek met elastische buikband voo maar 10 euro. Helemaal goed!
Succes!
Patricia

...erg hè!!!
Weet je, ik heb gewoon een broek in een maat groter gekocht. Die heb ik tot 30 weken gedragen, onder mijn buik dus. Nu zit ie nog fantastisch als ik sta maar kan er niet meer in gaan zitten dus ben ook aan die vreselijke zwangerschapsbroeken begonnen. Had er een paar gekregen maar daar werd ik zo ongelukkig van... te wijd, te lomp, te verkeerde stiksels, te stomme zakken, archhhh.
Van Prenatal heb ik een hele mooie nu; rechte pijpen, leuke zakken, laag model, echt helemaal blij mee hoor!

Succes met je zoektocht!

ik voelde me altijd net obelix, met die broeken over je buik tot onder je oksels, bij wijze van spreken. toch zaten die wel het lekkerst. ik kon toen goed slagen bij miss etam, terwijl ik daar verder nooit iets koop. truitjes enzo heb ik vooral van die merkdingen bij prenatal en positiekleding-winkels.
greet

Terug
Bovenaan