zwangerschapsbroeken, aaaaarrrrrrggggggg

hoi hoi,

ik ben ook helemaal voor de H&M heb daar onlangs echt een gave spijkerbroek gekocht voor 39.90. Niet die idd vreselijke ouderwetse( vooral )broeken bij de miss etam. Sommige dingen zijn daar wel leuk maar andere ook weer duizend  in een dozijn pfff...... heb ook eens iets bij promiss gekocht maar is over het algemeen echt nette kleding.

mare.....H&M is echt een aanrader en ze hebben daar een ruime collectie voor een hele schappelijke prijs.

Liefs Marinte

ik heb er ook vreselijk veel moeite mee..dat mn strakke shirtjes passé zijn oke,maar broeken...ik heb het ook geprobeert met 1,2,3 maten groter..pastte nog niet.linnen positiebroek van de prenatal;knelde onder mn buik en een gapend gat achterop mn rug.bij de miss etam-opruiming:1 wel aardige broek gekocht,alleen jammer dat het 3-kwart is en zakken op de pijpen heeft waar mn hond in past.de rest was met van die grote elastische stukken,daar ben ik nog lang niet dik genoeg voor.nu heb ik op www.positiewinkel.nl 2 broeken besteld a 19,95 per stuk inclusief verzendkosten,kreeg ik vanmiddag binnen.ze zitten lekker,maar ik vind ze afschuwelijk!!!ik wou ze eerst per direct terugsturen,maar hou ze toch maar.ik moet wel,ik heb niks meer.ik ben heel blij met deze zwangerschap en echt wel trots op mn buikje,maar waarom zijn er geen leuke passende spijkerbroeken voor mijn figuur???tis echt even wennen,zo'n nieuwe kledingstijl.
groetjes kari
ps:die noppies vond ik idd wel leuk,maar veel te duur voor een half jaar.

hoihoi,

ik heb zelf twee broeken bij Miss Etam gekocht, gewoon effen recht toe recht aan. Zonder zakken voor een acceptabele prijs. En ze passen overal bij. Zitten heerlijk. Het enige nadeel vond ik, dat je in de zomer zo'n groot stuk elastiek over je buik hebt. Dat was wel erg warm. Nu draag ik alleen nog maar een drie-kwart broek, omdat ik alleen daar nog schoenen  bij pas (ik hou nogal een beetje vocht vast).

shopze
mama_ilse

Ik heb ook al mijn broeken van noppies, want de rest vind ik niet zo geweldig. Ze zitten lekker maar zijn helaas wel wat duurder dan een broek van bijv miss etam. Ik ga er gewoon vanuit dat ik ze bij een tweede zwangerschap weer aan kan.

groetjes Danique
27w1d

Ik heb nog van mijn vorige zwangerschap 2 heerlijke spijkerbroeken. Het nadeel is dat ze nu te klein worden. Ik moet nog 3 maanden en ben ook hevig op zoek naar een goede spijkerbroek. Niet met zo'n buikband (zakken meestal toch op een gegeven moment af) en al helemaal geen heupbroek (blijf je ook continue omhoog sjorren). Ik had die broeken vorig jaar bij de Otto besteld, maar ze hebben ze niet meer. Ik heb een heel stel spijkerbroeken (heup en met buikband) op Marktplaats gezet. IN mijn vorige zwangerschap heb ik ze wel aan gehad, maar het waren, vond ik zelf, vreselijke modellen of zakte af. Ik ben ze nu bijna allemaal kwijt en ben blij dat ik iemand anders er wel blij mee heb kunnen maken.
Maar zelf heb ik nu amper nog een broek om aan te trekken. Ik heb via www.babywalz.nl nu 2 broeken besteld. Ze moeten nog binnen komen, hoop dat het een beetje leuke en lekkere broeken zijn.

Tsja, ik zweer toch ook echt bij de broeken van H&M. Heb nog niet echt een grote buik, maar ze zitten echt al goed. Zitten ook lusjes aan, dus een mooie riem erop (onder je buik op de heupen) en het zakt ook niet af.
Heb er ook een paar van Miss Etam, zitten ook best goed. Nu komt de nieuwe najaars/wintermode er weer aan, dus het zou toch moeten lukken om een goede broek te vinden.
Succes met zoeken.

hoi,

kijk eens op lucia-positiekleding.nl.

niet duur en prima service.

ik heb er pas twee shirtjes gekocht van noppies, voor de halve prijs. die zijn perfect.

online shoppen is natuurlijk altijd een gok maar voor de halve prijs, of meer, zeker de moeite waard.

ennuh, ook na de bevalling zijn die broeken van noppies ideaal hoor, dus je doet er echt wel wat langer mee...

groetjes

( gewone kleding is ook duur en je kunt het daarna nog altijd verkopen op marktplaats.)

Terug
Bovenaan