zwangerschapsbroeken, aaaaarrrrrrggggggg

Hallo,

Dit is een tip voor diegene die handig zijn. (ikzelf ben helemaal niet handig maar mijn moeder wel)
Neem een gewone spijkerbroek die lekker zat. Haal daar de band vanaf waar de knoop zit. Naai de ritssluiting dicht. En zet bovenop de broek een stuk elastisch stof. Dit kun je zo lang maken als je wilt (eventueel met elastiek bovenin wat je kunt verstellen naarmate je buik dikker word). Vooral bij heupbroeken gaat dit perfect. Je hebt nu een normaal model  broek die evengoed lekker zit.

Nogmaals je moet er handig voor zijn

Groetjes en succes

Nog een tip voor handige moeders:

Ik ben 'gezegend' met een grotere maat (48) maar kan zelf gelukkig wel kleding maken. In de 'Knip' heeft ooit een zwangerschapsbroek met jasje gestaan voor grote maten. Met dit basispatroon maakte ik allerlei variaties (met knoopjes aan zijkant, aantal siernaden, etc). Kosten: 10,- per broek en een uurtje werk. Maken is erg simpel omdat je geen rits of andere ingewikkelde dingen hoeft te doen.

Verder staat er in iedere 'Knip Baby' (verschijnt 2x per jaar) wel een broek of een bloes of zo, of er staat in beschreven hoe je bestaande kleding kunt aanpassen (en ook hoe je babykleertjes kunt naaien & breien, ideetjes voor kraamkadootjes etc., voor mij dus echt een hebbeding).

Hoi hoi,

Hebben jullie al op www.bellyfashion.nl gekeken? Hier hebben ze ook hele leuke dingen. Heb daar laatst een paar shirts en broeken van Noppies en Queen Mum gekocht, welke heel goed bevallen.  Past het niet dan mag het retour en krijg je je  aankoopbedrag terug, dat is niet bij alle webwinkels zo!

Succes!

Terug
Bovenaan