Zwangerschapsbroeken

Goedemorgen dames,

Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger en ik merk dat mijn broeken niet meer fijn zitten en dat ik over moet gaan op zwangerschapsbroeken.

Nu heb ik gekeken bij de Prenatal, H&M en de C&A maar nergens kan ik een broek vinden die echt goed zit.

Online shoppen vind ik lastig omdat ik heb gemerkt dat van ieder merk de broek anders valt dus durf niets online te kopen.

Hebben jullie nog ideeen of tips waar ik nog meer kan shoppen voor broeken?

Groetjes!

Hoi Millie, dit probleem heb ik ook gehad. Bij de h&m heb ik 1 broek gevonden en daar bleef het bij. Ik vind het assortiment overal tegenvallen en redelijk duur. Daarom heb ik, naast die ene broek dan, alleen maar (leuke, goedkopere) jurken gekocht. Lekker luchtig nu we richting de zomer gaan.

Succes met de zoektocht!

Ja, ik vind het assortiment ook tegen vallen en soms best prijzig!

Gelukkig gaan we inderdaad naar de zomer maar 1 lange broek wil ik graag hebben. Ik ben namelijk 11 november uitgerekend, dus ik ga het nog wel nodig hebben tegen die tijd.

Waar heb jij geshopt voor jurkjes Joanniie?

Ik vind het merk supermom leuk en hip.

room 42 in Haarlem is een prettige winkel waar je goed kan slagen maar die heeft niks online.

Succes

Hoi,

normaal ben ik ook niet van het online shoppen. Maar ik heb het toch een gok gegeven. Ik heb bij zalando echt top broeken kunnen scoren. Van hele goede merken die normaal 60,- zijn voor nu 20 euro ect. En de meeste vielen ook zoals ze moesten, alleen raad ik wel aan om een maatje groter te komen omdat je er anders wel zo uit bent.

In Almere zit 'het bolle buikje' ze heeft ook een online shop. Echt super winkel en super goed hulp van mensen die er ook echt verstand van hebben :)

Ik kon ook heel moeilijk broeken vinden, idd via h&m 1. Uiteindelijk op marktplaats gaan kijken b(en helemaal niet zo van de 2de hands kleding) en daar 2 hele mooie broeken gescoord van de h&m voor 10 euro. Die er nog goed uitzagen ook. Verder draag ik idd veel jurkjes. Je hoeft dan helemaal geen zwangerschapsjurkjes te kopen, want jurkjes rekken toch mee

Terug
Bovenaan