Zwangerschapsbroeken

Bedankt voor de reacties meiden!

Ik kom uit de omgeving van Rotterdam dus Haarlem en Almere is net even iets te ver.

Gelukkig zijn leggings heel fijn en jurkjes daar makkelijk mee te combineren.

Ga internet nog maar even afstruinen en verschillende maten bestellen in de hoop dat er een goeie tussen zit ☺️

Ja, met passen merkte ik dat ik dat ook fijne broeken vond MaaikeMarie.

Alleen is lengte 32 iets te kort en een 34 was er dan weer niet. Dan maar online bestellen.

De jurken die ik heb zijn van de Zeeman, Wibra, Vero Moda, op de markt etc. Heel verschillend dus. De eerste twee zijn sowieso niet duur en bij de andere de sale-rekken goed doorgespit haha. Prima jurken voor het werk (kantoorbaan) en vrije tijd. Het zijn trouwens geen positiejurken. Afhankelijk van het model schat ik in welke maat het beste zou passen.

Ik heb gekeken wie er  op marktplaats veel positiekleding aanbood in mijn omgeving en gevraagd of ik kon komen passen. Voor het geld van 1 broek ben ik 2x met een hele tas vol kleding naar huis gegaan, ook fijne broeken kunnen scoren op deze manier.

Van asten babystore in Tilburg is een superfijne winkel die alles heeft! Dus leuk om voor de baby te shoppen en ook echt wel de moeite om voor in de auto te stappen vanuit Rotterdam  ( zijn ook vaak feestdagen en sommige zondagen open). Ze hebben een aparte hoek met zwangerschapskleding met meerdere merken en prima prijzen, ik ben er al meermaals geslaagd.

Succes!

Ik ben ook voor noppies! Meerdere merken gesprobeerd maar deze zitten mij het beste. Prijs-kwaliteit verhouding ook goed, blijven lang mooi

Ik ben ook voor noppies! Meerdere merken gesprobeerd maar deze zitten mij het beste. Prijs-kwaliteit verhouding ook goed, blijven lang mooi

Terug
Bovenaan