Zwangerschapsbroeken

Zo ben ik juist erg te spreken over de broeken van Love 2 Wait. Ik ben zeer veel afgevallen in de eerste weken, waardoor m'n taille en benen veel in hebben moeten leveren. Deze broeken zijn stretch, en qua lengtemaat vallen ze ook prima. Ik ben maar een kort vrouwtje, maar ik was toch eigenlijk al gewend om mijn broeken onder om te slaan. Bij deze broeken ziet dat er tenminste niet stom uit haha. Ben in oktober uitgerekend, dus ik snap dat je een of twee lange broeken wilt, je moet toch die winter door!

Ik wil graag even aanhaken bij dit toppic. Ik ben nog niet heel ver in mijn zwangerschap(8weken) maar heb al 2 weken een elastiekje in mijn knoopsgat omdat mijn eigen broeken niet meer fijn zitten. Nu vind ik het dus ook heel moeilijk om een broek te kiezen en vooral de maat vind ik lastig.hebben jullie een maat groter gekocht of gewoon je eigen maat? Heb nu wel 2 dingen via marktplaats gekocht, op de gok dat dus wel. 1 broek van noppies en ik las dat een aantal van jullie daar tevreden over zijn. Ik ben zeer benieuwd. Vind veel van de merken positiekleding erg duur, dus daarom marktplaats. Het idee van de jurkjes is ook erg goed met de zomer in aantocht alleen lukt dat voor mij in mijn werk niet.

Terug
Bovenaan