zwangerschapskilo's...grrr

Hey dames,

Ik loop nog steeds in mijn zwangerschapsspijkerbroeken en zou zooooooo graag weer eens mijn 'gewone' kleding aanwillen!!! Helaas nog 7 kilo te gaan...

Ik ben totaal 20 kg aangekomen (wat je dus niet echt zag...). Twee weken na de bevalling heb ik me voor het eerst gewogen en was toen maar 6 kilo (de beeb meegerekend) kwijt. Dat viel dus al een beetje tegen, ha ha!

Ben benieuwd naar jullie ervaring?!

xxx
 
Hoi,

Ik ben in totaal 12 kilo aangekomen en net als bij mijn oudste was ik die kilo's zo weer kwijt en kon ik eigenlijk gelijk al mijn gewone broeken weer aan, alleen dat ging nog niet door de wond van de keizersnede. Ik had gedacht dat ik er wel langer over zou doen om alles weer kwijt te raken omdat het mijn tweede zwangerschap was maar gelukkig is dat erg meegevallen. Zat nu zelfs al 2 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap en ik doe er helemaal niets voor. Dus lang leve de borstvoeding hahaha.

Hoop dat de kilo's er snel af gaan bij je want het is toch heel fijn om weer "normale" kleding aan te kunnen.
 
Hey Jacqueline,

Ik was 13 kilo aangekomen en ben er nu 15 kwijt. Was wel al wat te zwaar voor de zwangerschap en heb tijdens de zwangerschap een speciaal dieet gehad omdat ik zwangerschapsuiker had, dus ben tijdens de zwangerschap ook wat afgevallen.
Heb nog wel een buikje, maar kan wel mijn oude weer kleding aan.

Komt vast wel goed, succes ermee in ieder geval!


Liefs Kim
 
Ik heb gelukkig ook al weer mijn gewone kleding aan maar mijn buikje is zog niet helemaal weg, lang leve de correctiehemdjes :) dan lijkt het nog een beetje......
groetjes
 
Ohhh hier nog iemand in die ellendige zwangerschapsbroeken hoor! Was 18 kilo aangekomen, nu nog 6 te gaan. Baal ook zo. Heb me enorm op het wandelen en sporten gestort. Alles zit op mijn benen en buik. Tja je doet er veder niets aan, behalve lijnen en sporten.

Succes ermee.
 
Tijdens de zwangerschap was ik maar 4 kilo aangekomen.. Dit komt mede doordat ik erg op mijn voeding lette ivm grote kans op zwangerschapssuiker wat helaas in maand 8 toch is ontstaan..Nu ben ik zo'n 10 kilo kwijt maar wil er nog een heleboel verliezen.. De afgelopen weken heb ik niet gelijnd.. wilde ff genieten.. maandag ga ik er weer hard tegen aan..

X
 
Terug
Bovenaan