zwangerschapskilo's...grrr

Hallo,

ik was 12 a 13 kilo aangekomen. Nu nog 2,5 te gaan. Ik had wat oude broeken bewaard die me voor de zwangerschap ook al te groot waren, die kan ik nu weer aan. Maar mijn "echte" broeken nog niet.
Ik had namelijk ooit een wasbordje (snif) en nu nog wat extra vel, dus kan er niet allemaal in.
Oh ja en de borsten zijn groter, dus ik heb wat nieuwe tops gekocht.
Vanaf deze week mag ik weer buikspieren doen, dus misschien wordt het toch nog wat deze zomer.
Ik vind bij het sporten wel de "spring" dingen wel lastig. Zelfs met voedings BH en stort Bh er overheen, schud het nog aardig.

Succes met afvallen.
 
Dag Dames

Ik was ruim 17 kg aangekomen. Ik ben er nu 6 kg weer kwijt maar dat was eigenlijk na de bevalling al zo .. Dus daarna niet echt meer afgevallen.. Ik baal hier wel behoorlijk van. Ik krijg echt trek van borstvoeding geven en je hebt hier uiteraard ook energie voor nodig. Ik heb wel begrepen dat je niet (te hard) mag afvallen als je borstvoeding geeft omdat de afvalstoffen ook in de melk komen.. Dus ik ben nog niet fanatiek gaan sporten enzo (ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen).
Ik hoop dat als ik straks weer ga werken dat er nog wat afgaat want voel me nogal pafferig.

Gr Eva
 
Hoi Ladies,

Ik was ongeveer 15 kilo aangekomen.
Kon al na 2 weken mijn oude kleren weer aan.
Heb 1 broek die ik nog niet pas.
Wel natuurlijk nog een buikje.
Nu nog 3 kilo en dan zit ik weer op mijn oude gewicht.Ben hier al best tevreden over.

Heb er vrij weinig voor gedaan.
Ga nu wel vaak wandelen als het kan.
Nu die laatste kilo's nog.
Die zijn het lastigste.

Gr Marsha
 
Hoi!

Ik was ongeveer 11 kilo aangekomen en ik kon al vrij snel mijn oude kleren weer aan. Wel zit het allemaal iets strakker. Mijn buikspieren zijn iets slapper. Ik ben nog 1 a 2 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, maar dat vind ik niet zo erg.
Ik kon de eerste 2 weken na de bevalling heel slecht eten ivm de stress van de borstvoedig, daardoor ging het nog sneller dan dat de bedoeling was.

Vanavond ga ik voor het eerst weer zwemmen, ik ben benieuwd, want mijn conditie is niet meer wat het is geweest :)

Groetjes Marina
 
17 kilo aangekomen, na 2 weken paste ik weer mn gewone kleren (alhoewel mn broeken met moeite dichtgaan, mn heupen zijn breder geworden denk) en dr zit nog 3 kilo aan. Op zich niet heel erg, ik had ongewicht.
 
was 15 kilo aangekomen na de geboorte. Jammer genoeg geen borstvoeding dus gaat het afvallen niet vanzelf.

En daarnaast ook nog bekkeninstabiliteit dus kan het sporten, wandelen en zwemmen voorlopig wel vergeten om af te vallen. Ben al lang blij dat ik elke dag 30 minuten kan lopen op dit moment.

Dus.....eerst maar eens herstellen en vooral goed opletten met het eten. Er is nog weinig af in die 10 weken. Hele dagen thuis zitten is niet bevordelijk voor het goede opletten bij het eten en het niet snoepen. Volgende week weer aan het werk, dan zal het vast beter gaan.
 
Hier wel borstvoeding, maar het helpt helemaal niks!
Ik was 16 kilo aangekomen, waarvan er nog 9 aanzitten.... :-(
En door de BV mag je niet lijnen, maar heb ik ook meer trek en eet ik toch extra...
Ik wandel wel erg veel en ben veel in beweging...
Maar ik weet dat zodra ik met de BV stop, bij mij de kilo's er binnen 3 maanden af zijn....
Dus wellicht vanaf april weer aan de lijn...

Groetjes Brigitte
 
Hier zijn alle kilo's wel weer verdwenen (+- 18)
Kon na twee weken mijn oude kleding weer aan. Het afvallen ging vanzelf hoef er niets voor te doen of te laten. Ging zelfs zo hard dat ik er echt niet lekker van was, duizelig en super slap.
Door de bv heb ik ook veel meer lekkere trek en snoep best veel.
Ben altijd al slank geweest (tussen gezond en ondergewicht in).
Heb nog wel een klein buikje in de zin van "vel over".
Maar daar hou ik met kleding wel rekening mee!

Liefs Danielle
 
Terug
Bovenaan