zwangerschapsklachten na eisprong

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik heb even een vraag aan jullie hoop dat jullie hier een antwoordt op hebben.
Ik heb 12 juni mijn eisprong gehad. wij hebben het daarom op 7 juni, 10 juni, 11 juni en 12 juni seks gehad.
nu heb ik sinds 12 juni vreemde klachtjes 12 juni had ik last van het gevoel alsof ik ongesteld moest worden.
vanaf 14juni vreemdere klachten namelijk:
opgeblazen gevoel
trekkend gevoel in onderbuik (dit straalt ook beetje door   naar m'n rug)
pijnlijke borsten
puistjes (heb ik anders nooit zelfs in puberteit zelden gehad)
en laatste dagen ook jeukende borsten en rond tepel donkerder van kleur en groter.

kwa klachten lijkt het volgens mij op zwangerschap. hebben jullie hier ook last van gehad? graag reacties hierop :)
Ben aan ene kant bang dat ik me al te rijk reken omdat we het wel graag willen. maar deze klachten kan ik mij toch haast niet inbeelden. lijkt mij.
t is nu nog paar dagen afwachten. kan minimaal de 25e of 26e pas testen maar wilt ook weer niet te vroeg doen omdat ie dan toch negatief aangeeft.

ik hoor het graag van jullie of meerdere mensen hier last van hadden en of jullie ook echt zwanger waren of dat je het alleen dacht.

groetjes

Hai Mariet,

Spannend joh!!

Ik zit nu in ronde drie voor ons eerste kindje. Ronde 1 en 2 had ik denk ik heel veel last van het ontpillen, toen had ik vaak echt pijnlijke! krampjes in mijn buik, hele gevoelige tepels en een opgeblazen gevoel. Ik dacht echt dat het raak was, maar niet dus.

Dus ik vroeg me af, was je aan de pil en zo ja, is dit je eerste cyclus zonder? Dan zou het kunnen komen door het ontpillen.

Verder heb ik heel veel gelezen op internet over vroege zwangerschapsverschijnselen, en volgens mij klinken jou kwaaltjes dan wel goed!
Ik hoop het echt voor je!! Jammer dat je voorlopig nog niet kunt testen.

Ik zit nu dus in ronde drie, vandaag dag 28 gehad. Heb door te temperaturen achterhaald dat mijn eisprong op dag 18 was, en mijn cyclus dan vermoedelijk 32 dagen gaat duren. Had al getest vanochtend, maar helaas negatief. Ik heb als klachten: raar gevoel in mijn onderbuik en het gevoel vaak te moeten plassen (als ik dan naar de wc ga, komt er maar heel weinig) gevoelige, wat grotere  borsten en moeheid.
Ik zit ook heel erg op een zwangerschap te hopen, maar ik realiseer me ook dat deze klachten net zo goed op een menstruatie kunnen duiden of tussen de oren zitten.

We wachten het af! Heel veel succes en hou ons op de hoogte!

Groetjes Martine

martine,

ben al vanaf januari gestopt met de pil dus dit kan het niet zijn eigenlijk:)
ik moest hier toen verplicht mee stoppen ivm tussentijdse bloedingen. sinds ik gestopt was met pil geen last van gehad. hebben deze maand voor t eerst echt nagezocht wanneer we het dan het beste konden dan vanaf januari tot vorige maand deden we t gewoon zomaar niet te veel bij na denken.
hoop echt dat nu zo is maar ben ook gewoon bang dat ik t in me hoofd haal pff kweet ook niet hoor.

bij jouw ook spannend zeg ook heel veel succes:) is gewoon erg spannend ey

Ook ik heb eigelijk wel van zulke klachten, als het goed is is mijn ei rond 16 juni geweest en ik heb een onwijs opgeblazen gevoel.
Mijn tepels doen nog niet echt zeer maar zijn wel iets gevoeliger.
Ik heb al 2 zwangerschappen achter de rug maar kan mij niet meer herinneren of ik deze klachten had in de aanloop na mijn NOD.
Hopelijk is het bij ons allebei positief deze klachtjes.

hallo

ik ga jullie hoop echt niet de grond inboren maar ik dacht ook echt zwanger te zijn en dat is dus niet zo, de rd zijn er weer.
ik had enorme pijnlijke borsten al vanaf mijn eisprong, en dat heb ik anders niet geloof ik maar jullie hebben meer klachten die is dus niet had dus ik duim voor jullie dat het raak is!!!!!

ben erg benieuwd, groetjes uk

krijg nu ook een soort pukkeltjes op tepelhof. lijkt op puistjes.
had vanochtend een test gedaan maar stom stom niet met ochtendurine en moet pas van t weekend ongesteld worden dus ja gaf het niet zwanger aan maar viel natuurlijk te verwachten. heb vrijdag m'n nod dus als ik za dag of zondag nog niks weet nog maar testje

He Mariet,

Spannend hoor!! Nog even geduld dus. Ik heb ook al drie keer getest de laatste dagen, en nog steeds nix. Volgens mij heb ik gezien mijn temperatuurregistratie dag  18 mijn ei gehad en is het aanstaande donderdag op dag 32 noddag.
Kan ook niet wachten!!!

Jou klachten klinken ook wel gunstig hoor!
Hou ons op de hoogte!

martine

had gister mijn nod. tot nu toe nog niks normaal ben ik t op tijd. ben aan ene kant bang dat ik er teveel mee bezig ben dat het daarom niet komt maar hoop natuurlijk dat echt raak is. tot nu toe geeft test nog negatief aan

Terug
Bovenaan