Hey allemaal,
Bobbian hoe is het bij jou? Al getest of ongesteld geworden? Ben benieuwd, zeker omdat je klachten had!!
Ik ben helaas sinds ik gestopt ben met de pil onregelmatig ongesteld. In die drie rondes had ik 30, 26 en nu 32 dagen. Ik vul sinds de laatste ronde m'n temperatuur in op www.fertilityfriend.nl waar dat programma dan je ei berekent. En volgens dat programma was m'n ei op dag 18 en ik werd dus ook nog precies 14 dagen later ongie.
Voor de komende ronde heb ik van sensitest ovulatietesten besteld. Ben benieuwd. Ik hoor er goede verhalen over. Wat in elk geval al zou helpen is dat het verplichte klussen wat minder omvangrijk wordt. Want het 'verplichte' is niet echt romantisch zeg maar, dus als ik een richtlijn heb wanneer mijn ei is, kunnen we verder die maand lekker ontspannen klussen voor de lol ;-)
Ik merk dat ik er wel een beetje teveel mee bezig ben hoor. Ik zit me zo op zwangerschapsklachten te focussen... En dan hoor je vaak dat mensen zeggen dat als je het te graag wil, het dan niet lukt :-(
Mariet is er al nieuws bij jou? Ik hoop dat je snel een positieve test zult hebben. Ben je regelmatig ongesteld? Nu ben je toch al drie dagen ovetijd? En wanneer had je getest? Ben benieuwd joh!
Succes allemaal! Volgend weekend gaan wij weer aan de klus met sensitest, haha!
Martine