zwangerschapsklachten na eisprong

He Mariet,

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! Zou echt geweldig zijn.
Nog even geduld dus.
Ik ben donderdag ongie geworden, bah!
Op naar ronde vier.
Hou ons op de hoogte he!

Martine

@martine

wat vervelend dat je toch ongesteld geworden   Had je donderdag ook echt je nod of was je al overtijd?

suc6 met ronde 4 meid hopen dat het dan wel zo is

Hey allemaal,

Bobbian hoe is het bij jou? Al getest of ongesteld geworden? Ben benieuwd, zeker omdat je klachten had!!

Ik ben helaas sinds ik gestopt ben met de pil onregelmatig ongesteld. In die drie rondes had ik 30, 26 en nu 32 dagen. Ik vul sinds de laatste ronde m'n temperatuur in op www.fertilityfriend.nl waar dat programma dan je ei berekent. En volgens dat programma was m'n ei op dag 18 en ik werd dus ook nog precies 14 dagen later ongie.

Voor de komende ronde heb ik van sensitest ovulatietesten besteld. Ben benieuwd. Ik hoor er goede verhalen over. Wat in elk geval al zou helpen is dat het verplichte klussen wat minder omvangrijk wordt. Want het 'verplichte' is niet echt romantisch zeg maar, dus als ik een richtlijn heb wanneer mijn ei is, kunnen we verder die maand lekker ontspannen klussen voor de lol ;-)

Ik merk dat ik er wel een beetje teveel mee bezig ben hoor. Ik zit me zo op zwangerschapsklachten te focussen... En dan hoor je vaak dat mensen zeggen dat als je het te graag wil, het dan niet lukt :-(

Mariet is er al nieuws bij jou? Ik hoop dat je snel een positieve test zult hebben. Ben je regelmatig ongesteld?  Nu  ben je toch al drie dagen ovetijd?  En wanneer had je getest? Ben benieuwd joh!

Succes allemaal! Volgend weekend gaan wij weer aan de klus met sensitest, haha!

Martine

@martine

ik ben idd al paar dagen overtijd. had vrijdag mijn nod.
gister nog getest   maar weer negatief.
wordt hier echt onzeker van pff.
ben benieuwd bij jouw hoor of het wat is die testen weet ik niet, nog niet gebruikt. hoor het wel van je:)
ik hou je zeker op de hoogte.
t geeft nu alleen zo'n rot gevoel ene moment denk ik het is zo andere moment weer van niet erg lastig

Hallo,
Bij mij begonnen de klachten na de evt. innesteling; steken in mijn buik, hoofdpijn met steken, btj grieperig, ook van die bultjes op mijn tepelhoven. Vandaag is mijn nod en tot nu toe alleen nog roze afscheiding wat ik normaal niet heb en mijn borsten zijn pas 2 dagen gevoeliger ipv een week van te voren. Verder heb ik helemaal geen klachten of kwaaltjes meer, voel me ook niet raar ofzo dus we wachten maar af!

Groetjes Roseliek

m'n oude gebruikersnaam marietbl deed het niet meer nu met nieuwe forum vandaar nu mariettebl :)

ik ben intussen al vanaf vrijdag overtijd. nu ben ik bang dat ik er toch te veel van uitga dat het zo is. testen geven namelijk nog steeds negatief aan. wordt hier echt gek van ben zo bang dat ik er nu toch te veel van uit ga want ja die rd komt maar niet. pfffff

ben netgaan bloeden. baal als stekker. weet natuurlijk niet of het door gaat zetten. volgende ronde hopelijk meer geluk. balen echt als stekker

stuurde vanochtend dat ik was gaan bloeden maar echt bloed is t niet was 2x beetje rozig met afvegen pfffff nog niet echt uitsluitsel

Terug
Bovenaan