zwangerschapsklachten na eisprong

jemig zeg wat spannend!! Leuk om te lezen is het wel... Ik heb komend weekend mijn nod, eerste ronde na pil stop, microgynon 30. Sinds vandaag branderige tepels, al sinds zondag last van mijn buik, krampjes in onderbuik en kramp in mijn maag... en moe zoooo moe!!! Maargoed kan ook prima van het ontpillen zijn. volgens de berekening kan ik vanaf vdaag geloof ik testen, maar wacht het weekend gewoon af, vooral omdat ik het helemaal niet verwacht nu al zwanger te zijn.
Marriettebl hb je alweer een test gedaan??

@zebraatje168 heb al heel wat testen versleten deze geven negatief aan. had alleen afgelopen vrijdag al mijn nod. vandaag kwam er wel wat rozig slijm mee dacht eerst ongesteld maar ja zet niet door. pffffffffff zenuwslopend dit

hoi mariettebl,
Hoelang ben jij al gestopt met de pil??
Als dat ook nog niet zo lang geleden is kan het misschien ook wat langer duren voordat je ongesteld wordt. Ik ben paar jaar geleden eens gestopt met de pil, soort pauze ingelast, en toen duurde het 8 maanden voordat ik ongesteld werd.Toch kan ik me niet herinneren dat ik daar toen ook last van had... maargoed dat is inmiddels 6 jaar geleden dus tja... ben benieuwd hoe het gaat met je, keep in touch!!

@zebraatje ben in januari al gestopt met pil omda het onrustig was in baarmoeder. dit was allemaal goed en mocht van gynocoloog beginnen met zwanger worden. kon het niet tegen staan. was het vanaf januari elke x gewoon goed op tijd. zolang t niet echt doorzet geloof ik nog niet dat het niet zo is pfff

hoi mariettebl, kan ik me heel goed voorstellen hoor, ben nu ook wel nieuwsgierig...anders kan je vd week toch gewoon n x aan de huisarts vragen of hij je bloed wil prikken??

ja kweet ook niet zeker omdat er nu toch beetje bloedverlies heb. wilt nog ff afwachte wil niet voor gek staan :) wacht ff af als t niet door zet t bloeden probeer ik eerst thuis nog te testen. daarna bel ik huisarts denk ik

Hey wat toevallig, ik ben op 12 juni ook ongesteld geworden en ik heb heel veel klachten vanaf na mijn eisprong. Buikpijn, soms echt heel pijnlijk, opgeblazen gevoel en soms zelfs misselijk. Maar ik weet echt niet of het wat betekent.

Groetjes,

Viooltje

Hey, ik heb het verkeerd begrepen, op 12 juni had jij je eisproong en had ik mijn menstruatie. Maar de klachten heb ik wel hoor.

Groetjes,

Viooltje

Terug
Bovenaan