1) Wat vind u van het huidige aanbod voor zwangerschapkleding? (denk aan gebruik van stoffen, kwaliteit,prijs, modieus?)
B) Matig,
de kleren die ik mooi vind, zijn nogal duur (fragile), voor derest hou ik nogal van kleur persoonlijk en vind ik bijgevolg niet echt m'n ding bij H&M, zara en zelfs mamalicious (er is wel kleur, maar het zijn te harde kleuren vind ik zelf).
echt kwaliteit verwacht ik niet van H&M of mamalicous, wel van fragile en dat stelt niet teleur. De broek van de zara die ik heb vind ik kwalitatief wel goed!
wat het aspect modieus betreft, persoonlijk hou ik van mooie, kleurige basics die net iets meer hebben, zonder al te heftige prints, goed combineerbaar. (bvb de kleding van corakemperman is steeds goed combineerbaar onderling, als je de basics neemt, ik heb het nu niet over de gedurfdere ontwerpen)
2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod? A) niets B) De prijs C) De kwaliteit D) modieuzer
Moeilijk om hier een antwoord aan te stippen, zwangerschapskleding mag bij voorkeur idd niet te duur zijn, maar als ik moet kiezen tussen twee miskopen in de H&M (scheve snit, erg zak-achtig model) of een mooi, kwaliteitsvol, maar duurder stuk, ga ik wel voor het duurdere.
wat voor mij vooral problematisch zijn, zijn de maten. Die komen bij de meeste merken echt niet overeen met de normale maten. een small heeft dus plots de omvang van een medium, broeken beginnen pas vanaf maat 28 (jeansmaat).... Er is wat mij betreft nood aan een aanbod kleinere maten (precies alsof slanke mensen niet zwanger worden, of dan meteen een maat of twee bijkomen) en ik heb ook al uit de hoek van mensen met juist grotere maten gehoord dat ook daarin het aanbod beperkt is! (maat boven 44)
3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? A) Alle aspecten B) De prijzen C) Het gebruik van stoffen D) De stoffen E) Anders namelijk……………………………
Diversiteit! In ontwerpen, materiaal en prijs.
4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? (verder reizen, en passen?)
Eventueel wel ja, maar ik denk dan eerder aan zoeken op het internet. Maar ik denk er idd ook wel aan om eens naar Nederland te komen om te shoppen (woon in belgie)
5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen?
dat vind ik persoonlijk niet echt prioritair, enkel misschien soms een leuke riem ofzo zou leuk zijn, maar voor derest lijkt het me niet echt nodig om aparte accessoires te hebben.
6) Wat is uw leeftijd? A) tussen de 25-29 B) tussen de 30-34
mijn leeftijd is 22. en er zitten hier wel meer jonge en ook oudere moeders op dan je leeftijdsopties, maar kom, maakt niet uit.
Nou,
veel succes ermee!
hou ons op de hoogte!
en als je modellen zoekt voor een modeshow ofzo, misschien nog eens een berichtje achterlaten dan!
groetjes,
jasm.