A
Anoniem
Guest
1) Wat vind u van het huidige aanbod voor zwangerschapkleding? (denk aan gebruik van stoffen, kwaliteit,prijs, modieus?)
A) Tevreden B) Matig C) Ontevreden
B) Over het algemeen is het allemaal niet echt modieus en dan koop
je iets wat je normaal gesproken nooit zou kopen waarschijnlijk vinden
veel mensen het daarom erg duur.
Ik heb nu een leuke winkel gevonden waar ze het merk mama Licious verkopen, dit is echt mijn stijl en kwaliteit-prijs is prima!
H&M verkoopt goede kwaliteit hemdjes en basic shirts.
2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod? A) niets B) De prijs C) De kwaliteit D) modieuzer
E)anders namelijk…………………………
D+E, Er moet meer rekening gehouden worden met kleine/lange dames met name bij de broeken!
Verder moet je kledingstukken met elkaar kunnen combineren zodat je er dus langer plezier van hebt (zomer en winter)
De service en presentatie in de winkel is erg belangrijk, vaak word je
niet geholpen en als iets dan niet past en je moet je weer omkleden om
de winkel weer in te gaan heb je er snel genoeg van met een dikke buik!
3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? A) Alle aspecten B)
De prijzen C) Het gebruik van stoffen D) De stoffen E) Anders
namelijk……………………………
E) een ruime keuze met veel basic shirts.
4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? (verder reizen, en passen?)
Ja Nee……………………………………………………………………..
Ja ik doe als ik niet zwanger ben ook mn best om er leuk en modieus uit te zien dus dan doe ik dat als ik zwanger ben ook!
5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen? Ja want……………Nee want……………………………………………….
Volgens mij wel, maar daar moet je wel iets beter naar zoeken.
Een leuke riem is onmisbaar!
6) Wat is uw leeftijd? A) tussen de 25-29 B) tussen de 30-34
A) ik ben 26
Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb!
Mijn tip voor jou om meer reacties te krijgen is om dit topic ook bij de uitgerekende maanden te plaatsen!
Je gaat naar zwanger zijn, scroll naar beneden en dan krijg je de maanden, volgens mij zijn hier meer dames actief!
Liefs L81
A) Tevreden B) Matig C) Ontevreden
B) Over het algemeen is het allemaal niet echt modieus en dan koop
je iets wat je normaal gesproken nooit zou kopen waarschijnlijk vinden
veel mensen het daarom erg duur.
Ik heb nu een leuke winkel gevonden waar ze het merk mama Licious verkopen, dit is echt mijn stijl en kwaliteit-prijs is prima!
H&M verkoopt goede kwaliteit hemdjes en basic shirts.
2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod? A) niets B) De prijs C) De kwaliteit D) modieuzer
E)anders namelijk…………………………
D+E, Er moet meer rekening gehouden worden met kleine/lange dames met name bij de broeken!
Verder moet je kledingstukken met elkaar kunnen combineren zodat je er dus langer plezier van hebt (zomer en winter)
De service en presentatie in de winkel is erg belangrijk, vaak word je
niet geholpen en als iets dan niet past en je moet je weer omkleden om
de winkel weer in te gaan heb je er snel genoeg van met een dikke buik!
3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? A) Alle aspecten B)
De prijzen C) Het gebruik van stoffen D) De stoffen E) Anders
namelijk……………………………
E) een ruime keuze met veel basic shirts.
4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? (verder reizen, en passen?)
Ja Nee……………………………………………………………………..
Ja ik doe als ik niet zwanger ben ook mn best om er leuk en modieus uit te zien dus dan doe ik dat als ik zwanger ben ook!
5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen? Ja want……………Nee want……………………………………………….
Volgens mij wel, maar daar moet je wel iets beter naar zoeken.
Een leuke riem is onmisbaar!
6) Wat is uw leeftijd? A) tussen de 25-29 B) tussen de 30-34
A) ik ben 26
Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb!
Mijn tip voor jou om meer reacties te krijgen is om dit topic ook bij de uitgerekende maanden te plaatsen!
Je gaat naar zwanger zijn, scroll naar beneden en dan krijg je de maanden, volgens mij zijn hier meer dames actief!
Liefs L81