Zwangerschapsondergoed

Wie kan mij vertellen welke zwangerschapsonderbroeken prettig dragen zijn? Ik zoek degenen met een band over de buik. Klopt het dat Hema deze ook heeft? Ik heb nu veel Ten Cate, die hebben ze ook maar zijn vrij prijzig.

Alvast bedankt!

Hoi,

Je kan inderdaad zwangerschapsslips bij de Hema kopen, die zitten erg lekker.
Ze kosten dacht ik 9,99 per 2 st., Zel heb ik er ook een paar van Hunkemoler, maar die van de Hema zitten bij mij het lekkerst.

Ik heb zelf geen meegroei bh's gekocht maar meteen voedingbh's, die he je toch strakje nodig. Deze heb ik van de Otto. 2 st. voor 24,95. Zitten echt perfect.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

groetjes Masja
(34 wkn en 5 dgn)

Ik heb zelf ook zwangerschapsondergoed van de Hema. Deze zitten comfortabel en hebben een vriendelijk prijsje. Miss Etam heeft ook positieondergoed. Deze zijn wel ietsje duurder. Als ik zou moeten kiezen tussen Hema en Miss Etam, kies ik voor Miss Etam. Deze vind ik kwalitatief iets beter. Bij mijn eerste zwangerschap ging het ondergoed van de Hema vrij snel stuk (kan misschien ook aan mijn droger hebben gelegen?).
Verder heb ik geen zwangerschapsbeha's. Ik draag nog steeds mijn gewone beha's. Daar kan ik je dus geen advies over geven.

Bedankt voor de tips. Ik ga er gewoon proberen van en Hema en Miss Etam. Wat betreft de bh's daar van heb ik 2 meegroei van de Livera die prima zitten, dus dat komt goed. Ik merk alleen dat  nu, 17 weken, de slips die ik normaal draag gaan knellen, niet fijn, vooral niet na een dag werken. Ik ga  morgen  meteen even op zoek ernaar!  

Hoi,

Noppies ondergoed en Anita bh's: echt super!

Vanmorgen las ik in de Telegraaf dat Marlies Dekkers nu ook borstvoedingsbh's heeft ontworpen! Joepie, eindelijk een beetje stijlvol ingepakte boezems!

Groetjes, Vennie

Vind het alleen weer erg jammer dat als je een grote cup maat hebt je gelijk weer hele dure bh's moet kopen.
Ik heb van de week 55,00 moeten betalen voor een bh om de reden dat ik een grote maat heb. Vind dit eigenlijk helemaal niet eerlijk.
Jammer dat daar niet over nagedacht wordt door de kledingindustrie.

gr daan

Hoi meiden,

Ik ben nu 31 weken zwanger en draag nog steeds mijn normale ondergoed. Er zijn een paar onderbroeken die nu wel iets te strak zitten die ik niet meer draag, en van mijn beha's ben ik na een week of 12 zwangerschap overgegaan naar 80a ipv 75a. Tja jullie lezen het goed, zoveel ben ik dus nog niet gegroeid.
Maar ik merk nu dat mijn bh's toch wel te strak gaan zitten en ik wil straks borstvoeding gaan geven en wil dus voedingsbh's, maar ik weet dus niet welke maat ik nu moet kopen. Moet ik dan nu 80b kopen? Maar wat als ze de laatste 9 weken ineens explosief groeien? Ik hoor ook altijd dat je na de bevalling zoiezo veel grotere borsten krijgt door de melkproductie, dus wat is het beste?
Ik ga denk ook voor de hema, ivm de prijzen. Die grote onderbroeken zijn die echt nodig? Ik draag nu gewoon mijn normale slips. Maar ik las ook dat je na de bevalling grote onderbroeken nodig hebt voor de kraam/ maandverbanden etc.
Zoals jullie zien een hoop vragen en ik ben er nogal onzeker over, dus hoop dat jullie me kunnen adviseren! Bedankt alvast!

Zowel zwangerschapslingerie als gewone lingerie vind ik heel belangrijk. Ook ik heb net als Daan een grote maat (70F), dus ben eigenlijk nooit goedkoop uit. Toch kies ik altijd voor een lingeriezaak, dus geen Livera of Hunkemoller. De service is 10 keer beter, en daarmee dus ook de pasvorm.

En Daan, 55 euro voor een grote maat bh vind ik persoonlijk niet eens duur. Oke, 't Is veel geld, en ik kan niet bij je in de portemonnee kijken. Maar een bh  is altijd nog handwerk. Als je voor de gein eens zou opzoeken hoe een bh gemaakt wordt, dan schrik je je wezenloos!!! En tja, een grotere maat bestaat nou eenmaal uit meer stof en is veel steviger (heeft meer te verduren), dus is ook een stukje duurder. En ik heb het er wel voor over om een goede BH te dragen. Als ik merk dat mijn BH zijn beste tijd heeft gehad, of dat hij te klein wordt, dan merk ik dat meteen in rugklachten. Dus ik betaal liever iets meer, dan dat ik altijd met rugklachten rondloop.

Maar op de zwangerschapslingerie terug tekomen. De BH gaat zeker een Anita worden, ondergoed heb ik mij nog niet in verdiept.

Succes met jullie keuzes!!

Groetjes Rixt

Terug
Bovenaan