Zowel zwangerschapslingerie als gewone lingerie vind ik heel belangrijk. Ook ik heb net als Daan een grote maat (70F), dus ben eigenlijk nooit goedkoop uit. Toch kies ik altijd voor een lingeriezaak, dus geen Livera of Hunkemoller. De service is 10 keer beter, en daarmee dus ook de pasvorm.
En Daan, 55 euro voor een grote maat bh vind ik persoonlijk niet eens duur. Oke, 't Is veel geld, en ik kan niet bij je in de portemonnee kijken. Maar een bh is altijd nog handwerk. Als je voor de gein eens zou opzoeken hoe een bh gemaakt wordt, dan schrik je je wezenloos!!! En tja, een grotere maat bestaat nou eenmaal uit meer stof en is veel steviger (heeft meer te verduren), dus is ook een stukje duurder. En ik heb het er wel voor over om een goede BH te dragen. Als ik merk dat mijn BH zijn beste tijd heeft gehad, of dat hij te klein wordt, dan merk ik dat meteen in rugklachten. Dus ik betaal liever iets meer, dan dat ik altijd met rugklachten rondloop.
Maar op de zwangerschapslingerie terug tekomen. De BH gaat zeker een Anita worden, ondergoed heb ik mij nog niet in verdiept.
Succes met jullie keuzes!!
Groetjes Rixt