Zwangerschapsondergoed

Die onderbroeken van de Hema zitten heerlijk.
Ik geloof dat ze 6,95 of 7,95 per 2 zijn of zo.
Ik vind ze erg fijn.

Annie Rolfi bij de Kruidvat en dan een maat groter zijn fijn voor de eerste weken.
Alleen draag ik deze nu (bij 27 weken) niet meer.

Groetjes
Anita

Hoi,

Even terugkomend op de grote maten BH's, deze hoeven niet altijd duur te zijn hoor.

Ik heb zelf   nu dat ik zwanger ben 90E en ik mijn meegroei/voeding BH's gewoon besteld bij de Otto. 2 voor 30,50 incl. verzendkosten.

Normaal gesproken ben ik ook altijd veel geld kwijt aan mijn BH's maar een verkoopster in de babyzaak wees mij op de Otto  dus ik  heb ik ze besteld en  geprobeerd en ze zitten perfect.

groetjes Masja

De slips van de hema heb ik gekocht, 2 voor 9,99 zitten bij mij niet, trekken teveel op. Ik zweer bij Ten Cate, oke 10 euro per stuk maar zitten heerlijk!

Bh is een ander verhaal, ik heb normaal 70C, drama want 70 is bijna nergens te vinden, heb nu 75C, en bij Livera de bh van Anita geprobeerd maar die zijn voor mij te groot, althans in verhouding tot mijn tengere postuur! Dus maar gewoon een stevige bh gekocht in 75C.

Kreeg advies voedingsbh pas een week of 4 van te voren te komen ivm mogelijke groei!

Hoi Mooie dromen,

Ik heb zelf ook 70 omvang, maar nooit geen probleem mee gehad. Heb vaak het merk Fantasie, die begint met heel bh's al met omvang 65.

Groetjes Rixt

Ik ben toch even wat voedingsbh's gaan passen bij Prenatal en Hema (kleinste maat gekocht), maar wat blijkt: ze zijn allemaal te groot voor mij en gaan pas vanaf B. en aangezien mijn omvang wel 80/85 is nu (normaal 75) vallen die cups nog groter uit! Ik zal dus ook moeten wachten en ga over een week of 6 (ben dan 38 weken) maar nog eens passen en hopen dat mijn borsten dan nog wat groter zijn. Eigenlijk best slecht dat ze geen a cup verkopen, maar blijkbaar gaan ze ervan uit dat zwangere vrouwen allemaal grote borsten krijgen. Zelfs de meegroeibh's zijn voor mij nog te groot! en ik vind mijn borsten toch echt niet klein ofzo en ze zijn zeker wel gegroeid sinds het begin, van een klein handje vol naar een volle hand.  

Rixt, bedankt voor de tip! Waar verkopen ze deze bh's?

Wat betreft de a-cup, ik heb zelf c maar de meegroei van Livera zelf, is er alleen in het wit, dat is het nadeel, maar niet megagroot over je hele bovenlijf heen! Ik weet niet of die er in A is maar je kan het altijd even vragen. Hema zat bij mij ook totaal niet, en bij prenatal was ook alles te groot. Merk Anita wilde ook niet echt. Ik zou inderdaad nog even wachten, hoop dat het lukt met wat vinden!

Hoi Mooie dromen,

Zou je even op hun website moeten kijken, fantasie.com
Daar staat wel een link op  met verkooppunten. Succes!!!

Hoi Bolle81,

Een 80A is hetzelfde als 75B (1 omvangsmaat kleiner en 1 cupmaat groter of net andersom 1 omvangsmaat groter en 1 cupmaat kleiner) Misschien dat je daarmee kunt redden?

Succes!!

Liefs Rixt

Hoihoi!

Ik heb sinds een paar dagen zwangerschapsondergoed van de Hema. Bij mij zit het heerlijk! Heb de zwangerschapsstrings en vind het een verademing dat ze niet meer in mn vel snijden maar lekker hoog zitten zonder omhoog te kruipen. Heb maatje L.
En zwangerschaps(meegroei) bh's maat 80C, zitten ook heerlijk. Snijden niet,   en de dames zitten toch goed stevig verpakt hihi.. Ik heb beiden in zwart en wit gekocht. BH was 9.95 voor 1 en strings 9.95 voor 2 stuks. Succes!

Groetjes!

Terug
Bovenaan