Zwangerschapsstreep?

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Ik heb tijdens mijn zwangerschap een prachtige streep over mijn buik gekregen! Fijn hoor.
Mijn vraag is wanneer die weer gaat verdwijnen? Ik hoopte in de zomer toch wel weer fatsoenlijk in een bikini te kunnen lopen, maar mijn streep lijkt nog geen aanstalten te maken   om te verdwijnen.................

Jullie enig idee??

Liefs Rimke

Hoi Rimke,

Ik heb geen idee of en wanneer dit weer weg gaat. Mijn zoontje is nu ruim 4,5 maand en bij mij zit ook nog zo'n mooie streep...

Groetjes

hmm, mijn streep is al aardig weg, alleen de rest van de stretchmarks nog niet. Na de geboorte van mijn dochter 2 jr geleden is ie ook wel weer weggegaan, maar ik kan me niet herinneren wanneer... Goeie vraag dus!

hey

bij mij is die ook zo goed als weg, heb alleen nog wel straie iemand een idee of dat ooit nog weg gaat?

groetjes

Hoi!!

Heb ik ook nog! Maar sinds ik aan het scrubben ben, wordt hij duidelijk minder zichtbaar!
En die stiae.. heb ik ook. En volgens mij gaat dat nooit meer weg
Je huid is gescheurd. Het wordt hoogstens minder zichtbaar, als je huid weer is "ingekrompen"
Dat is bij mij helaas na bijna 5 maanden nog niet het geval. Ik heb nog steeds overtollig vel.
Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen.
 Dan konden we een"ik wil mijn oude figuur terug" clubje oprichten.
Ik neem me zelf dagelijks voor, om oefeningen te gaan doen... te gaan lijnen etc.
Maar ik heb een ernstig gebrek aan motivatie.
Een aangezien mijn man ook een lekker bek is en mij regelmatig verrast met wat lekkers...schiet het al helemaal niet op. En ik wil natuurlijk ook niet ongezellig zijn
En dan lees ik vanalles over allerlei cremepjes. Striae creme...cellulitus creme...afval creme...
Heeft er iemand een positieve ervaring mee of is het echt alleen maar geld klopperij?

Liefs!

Whahaha, leuk zo'n clubje inderdaad!
Gaan we elke week afspreken en thee en taart doen!!
Die striae, ik ben er redelijk goed van afgekomen, heb dan ook uitzonderlijk goed gesmeerd toen ik zwanger was......................alleen onder mijn navel zitten nog 4 verticale streepjes, of ik heb er meer en zie ze niet........

Die smeersels, volgens mij is het geld klopperij, je huis is inderdaad gescheurd, en daar helpt een cremepje niet tegen................volgens mij......als je er 1 vindt die helpt hoor ik het graag!!

Maar ik ga dus nu heel goed scrubben, dat begrijp je.............

Nu ik het lees besef ik dat mijn streep weg is, maar geen idee wanneer dat gebeurd is....
Mijn buik heb ik drastisch gesmeerd en  daar heb ik maar een klein beetje stiae.  De binnenkant van mijn bovebenen is een ander verhaal, zowat 'verminkt'.....  Ik doe er nog niets mee, want  ik geef nog bv en mag dus niet lijnen. Sporten zie ik nog niet zitten, ik heb echt geen puf. Dan nog maar  even die rol meezeulen.......    

hoi

nou insmeren tijdens de zwangerschap heb ik ook heel goed gedaan met dat spulvan vsm soms wel 2 keer op een dag. dacht dat het ook helemaal goed ging tot de laatste 2 weken misse boel onderop mijn buik toch een aantal strepen zie dat ze nu wel iets minder van kleur worden maar dat duurt me veels te lang en ben bang dat het indd nooit meer weg gaat maar goed ik heb er wel wat moois voor terug gekregen maar daarom wil ik ook wel weer een mooi figuur. Heb de wii fit nu hoop er mee af te vallen en ga nu ook na fitnes bij de fysio ivm mijn bekken dus is wel weer een mooie bijkomstigheid voor het figuur, hihihi

groetjes

Terug
Bovenaan