Zwangerschapsstreep?

Jaja ook ik had zo'n mooie streep. Bij mij is die vanzelf weggegaan. Of hij moet er nog licht zitten maar dan valt ie niet zo op. Ik zal er eens op letten ;).
Maar wel striae...het lijkt net een tijgervel! En dat terwijl ik fanatieke zwitsal mamacreme smeerster was. Balen dus! Voor mij maar een badpak van 't zomer vrees is.

Jaja ook ik had zo'n mooie streep. Bij mij is die vanzelf weggegaan. Of hij moet er nog licht zitten maar dan valt ie niet zo op. Ik zal er eens op letten ;).
Maar wel striae...het lijkt net een tijgervel! En dat terwijl ik fanatieke zwitsal mamacreme smeerster was. Balen dus! Voor mij maar een badpak van 't zomer vrees is.

Ook hier een streepje maar die is inmiddels bijna niet meer te zien. Geen stretchmarks hier - een van de (weinige) voordelen van zwanger zijn na je 30ste en met iets te veel kilos op de buik denk ik.

Mor 74

he meiden,

ik heb nooit een zwangerschapsstreep gehad,maar wel striae,en erg ook.het gebied van schaamstreek tot net onder me navel zit helemaal vol.En ik heb me echt goed ingesmeerd toen ik zwanger was.Ik baal er echt van.En ik weet dat ik iets moois ervoor terug heb maar toch.dit blijf je gewoon altijd zien.Ik heb van mn nicht van biodermal littekenweefselcreme gekregen en daardoor zijn ze wel een stuk lichter geworden maar je ziet nog goed hoor.
Zijn er meer mensen die het zo erg vinden.Ik baal er gewoon van dat ik ook aan een badpak vastzit,want ik wil niet in een bikini,dan voel ik me niet meer op me gemak.

Ik heb heel hard gesport en me buik en alles is gewoon weer mooi strak en mn dochter is nu bijna 5 maanden dus ben er wel trots op,maar dan die striae....

begrijp me niet verkeerd hoor,ik ben natuurlijk zielsgelukkig met mijn dochter maar ik baal wel van die strepen......

liefs kimberley...

Hallo tijger mama's met strepen....

Mijn zwangerschapsstreep is bijna weg.... (kleintje is 4mnd)
Bij m'n oudste had ik er ook een, bij de 2de niet!!! En bij de 3de wel...
Tijgerstrepen heb ik gelukkig niet van de zwangerschappen, maar ik had ze al een beetje op m'n heupen van dunne puber naar normaal.
Ik heb nog een buikje! Ik had altijd zo'n wasbord, die hoef ik niet meer hoor maar die buik wil ik ook niet meer... Nu heb ik nog nooit aan een dieet gedaan. Eet best gezond maar ben gek op boter en zoet!!! Nu ben ik met de feestdagen zeker 3kg aangekomen. Laat ik maar beginnen met het snoepen te halveren, wie weet dat ik dan minder buik krijg...
groetjes, Priscilla

Hey,

Ja hoor, hier ook nog iemand met die geweldige zwangerschapsstreep over mijn buik...
Nick is alweer bijna 5 maanden en heb niet het idee dat hij vervaagd.
Scrubben is misschien wel een goed idee. Dat ga ik ook proberen.
Verder gelukkig geen stiae te bekennen tijdens mijn zwangerschap. Ik had gelukkig een gaaf buikje zonder strepen....behalve die dikke bruine dan...wahaha.

Groetjes Mootje
Mama van Nick (17-08-2008)

Terug
Bovenaan