Zwangerschapsstreep?

Dag Dames,

Hier nog zo 1 met een zebra huidje. Bij mij is het goed gegaan tot week 41 en in week 42 schoot de striea dr in. Nou ben ik sinds 2 weken na  de bevalling aan t smeren met anti strechmark van de bobyshop en het werkt zowaar!! En geloof me, ik was echt uitgerekt na 42 weken (had er 23/24 kilo bij zitten)  Ik heb echt het idee dat het aan het verminderen is in rap tempo. Nou sport ik ook al sinds 7 weken na de bevalling, misschien dat dat ook helpt. Het helpt trouwens ook bij het soepel maken van mn keizersnee litteken, dat smeren, hoop dat het voor jullie ook werkt

Zo, 24 kilo is niet niks.. Knap hoor dat je al zo vlot weer actief was met sporten...

Hier gelukkig geen straie, wel een zwangerschapsstreep gehad gedurende de laaste 20 wk van m'n zwangerschap. Deze is langzaamaan vervaagd en is nu niks meer van te zien. Ik kwam totaal 18 kilo aan en ook daarmee heb ik veel geluk gehad dat de kilo's eraf vlooogen.. Niks voor gedaan, sporten doe ik niet, wel veel lopen op 't werk nu, maar de kilo's én de streep waren binnen 3 a 4 wk helemaal verdwenen...
Mocht er ooit een tweede komen hoop ik net zo veel mazzel weer te hebben..

Terug
Bovenaan