Zwangerschapstest positief of indrooglijntje

Ik zie wel een streepje, maar doordat het buiten de afleestijd is verschenen mag deze niet als positief worden beschouwd. Ik zou idd een CB doen. Dan krijg je duidelijkheid. Succes!

Eigenlijk ben ik een beetje bang dat Clearblue toch niet zwanger zegt, omdat deze binnen de goede tijd nog wit was of omdat ik te weinig Hcg heb. Straks zit er wel iets en ziet deze test het niet.  Lastig hoor .

Als je 2.5 week overtijd bent, en alle testen blijven binnen aflees tijd negatief denk ik dat je niet zwanger bent.
Wellicht nog ontpillen? Stress erover? Aangezien je ook aangeeft dat je al bang bent dat de cb test negatief aangeeft.... 
Het lijkt mij in ieder geval dat na zo lange tijd er wel een test positief moet zijn. En na een uur is altijd indroog. Staat niet zonder reden in de gebruiksaanwijzing. Sorry!
Hopelijk zit ik er helemaal naast hoor

Geeft niks hoor. 
Ik wil ook eerlijke antwoorden en van de antwoorden kan ik toch niet zwanger worden. We zijn al een jaar aan het proberen en op 20-3 gaan we het medische traject in voor het eerst. 
Normaal heb ik een cyclus van 23 dagen en sinds 6 weken terug ben ik DHEA gaan gebruiken.  Misschien is het juist slecht voor mij en heb ik daardoor geen ei gehad.
Ik ben het op eigen houtje gaan proberen, omdat ik al 38 ben en een medisch traject zo lang duurt. 
Ik vraag me dan wel af waardoor het indrooglijntje ook paars kan bevatten als je niet zwanger bent,  maar mijn gevoel zegt toch ook dat ik het niet ben hoor... .maar waar blijft dan die menstruatie nou eindelijk? 

Waarom mag je geen bloedtest doen? Een test kan alleen een streepje krijgen als er hcg hormoon aanwezig is. Ik had een goedkoper action test en ik zag dat na een dag er een mini streepje roze was. Ik deed toen clear blue en die zijn niet zwanger. Ik was ongeduldig en de dag erna gaf clear blue 1-2 zwanger aan. Zoals ik dus nu denk zou je zwanger kunnen zijn en maakt je lichaam gewoon langzaam hcg aan. Ik zou persoonlijk om een echo vragen of een bloedtest. Anders na een paar dagen weer testen met clear blue. Overtijd zelf hoeft niet zoveel te zeggen, want soms kan ineens je cyclus langer zijn. Achteraf deed ik de testen ook voor mijn nod, want met de echo’s ben ik teruggezet in tijd. Dus ik teste al met 3 + 2 weken positief. Als je dus geduld hebt na een week weer testen en je hebt trouwens bijna een afspraak en misschien maken ze dan wel een echo. Ik heb toen ik niet zwanger was nog nooit een indroogstreepje roze gehad wel 1 keer super licht en grijs maar zeer zeker geen roze. 

Ik heb met action een indrooglijn gehad dacht ik, na 2 dagen had ik toch met kruidvat een positieve test. Ik zou morgenochtend weer proberen 

Hi, ook even een ervaring van de andere kant.. Ik krijg helaas best regelmatig zulke indrooglijntjes bij de kruidvat testen.
Hoop voor jou natuurlijk wat anders! Zeker met zo'n lange tijd over tijd, maar dan zou je eigenlijk ook wel een streep binnen de afleestijd verwachten.
Lastig zeg! 

Terug
Bovenaan