Dhea is een hormoon dat afneemt bij het ouder worden. Je kan het het beste even googleen om te lezen wat dat is.
Ik heb gelezen dat het de eicelkwaliteit kan verbeteren bij vrouwen die ouder zijn en zwanger willen worden en ook de kans op zwangerschap verhoogt.
Zelfs verhalen van mensen die jarenlang bezig waren in het medische circuit en met dit in 3 maanden zwanger werden.
In Nederland schrijven ze dit niet zo gauw voor, maar wel in Dusseldorf....maar voordat je daar bent....dan probeer ik het zelf wel een aantal maanden denk ik dan.
Sinds cyclusdag 16 ben ik begonnen met temperatuur meten maar niet meer ongesteld geworden daarna dus ik weet mijn eisprong en luteale fase niet goed. Begon op 36,6 daarna 3 dagen iets hoger 36,8 ongeveer daarna een weekend 36,5 daarna 36,3 ongeveer een week, nu weer 36,5 zit nu weer te kijken of er een nieuwe eisprong komt, maar ik verwachtte eigenlijk een menstruatie omdat de temperatuur daalde en wel even een piek van 36,9 had. Geen touw op te trekken die temperatuur.
Tja en die Clearblue test kost me teveel als ik denk dat ik toch niet zwanger eruit krijg of dat de test misschien alleen de dikke strepen registreert.
De verloskundige zei pas donderdag weer testen en anders vraag ik wel of ik 20-3 een echo mag.
Ik houd jullie op de hoogte.