Zwangerschapstest positief of indrooglijntje

Dhea is een hormoon dat afneemt bij het ouder worden. Je kan het het beste even googleen om te lezen wat dat is.
Ik heb gelezen dat het de eicelkwaliteit kan verbeteren bij vrouwen die ouder zijn en zwanger willen worden en ook de kans op zwangerschap verhoogt.
Zelfs verhalen van mensen die jarenlang bezig waren in het medische circuit en met dit in 3 maanden zwanger werden. 
In Nederland schrijven ze dit niet zo gauw voor, maar wel in Dusseldorf....maar voordat je daar bent....dan probeer ik het zelf wel een aantal maanden denk ik dan. 
Sinds cyclusdag 16  ben ik begonnen met temperatuur meten maar niet meer ongesteld geworden daarna dus ik weet mijn eisprong en luteale fase niet goed. Begon op 36,6 daarna 3 dagen iets hoger 36,8 ongeveer daarna een weekend 36,5 daarna 36,3 ongeveer een week, nu weer 36,5 zit nu weer te kijken of er een nieuwe eisprong komt, maar ik verwachtte eigenlijk een menstruatie omdat de temperatuur daalde en wel even een piek van 36,9 had.  Geen touw op te trekken die temperatuur. 
Tja en die Clearblue test kost me teveel als ik denk dat ik toch niet zwanger eruit krijg of dat de test misschien alleen de dikke strepen registreert.
De verloskundige zei pas donderdag weer testen en anders vraag ik wel of ik 20-3 een echo mag. 
Ik houd jullie op de hoogte. 

gebruiker 206. Je temperatuur zegt inderdaad iets anders. Bij mij zegt een lage temperatuur ongie komt eraan. Maar het kan ook dat je tegen een eisprong aan zit en het niet springt en er een nieuwe follikel klaarstaat. Dat is mij overkomen in een cyclus. 
Kan het ontpillen zijn? Maar die test laat ook wat anders zien. Ik snap jouw onzekerheid . 

Hi mamavankleinmeisje,

Weet je al wat meer? Ik lees zo veel verschillende verhalen. 
Ik heb dus ook een vaag maar wel breed en blauw streepje op de plus test van Kruidvat. 
Hoop dat bij jou positief is ! 

Hallo allemaal, 
Helaas gisteravond begon ik een beetje bloed te verliezen,  test toch gedaan voor de zekerheid,  omdat ik maar heel licht ongesteld ben geworden maar zo wit als het maar kan. Mijn temperatuur blijft nu ook laag op 36,2
Niet zwanger dus.
Ik ben blij dat er binnenkort wel naar gekeken kan worden in het ziekenhuis,  want een goede eisprong heb ik ook nog niet gehad sinds ik aan het meten ben en zo'n lichte menstruatie lijkt me ook niet zo goed.
Misschien heb ik een cyclus overgeslagen door stress, maar zo'n streepje na afleestijd toen begrijp ik nog steeds niet. De laatste test had dat niet.
Ik vraag het wel in het ziekenhuis ook volgende week. 

Zwanger of niet help! 
Ik heb een Kruidvat zwangerschaps test gedaan ik keek na 2 minuten niks te zien heb hem weg gelegd na een uur gekeken en toen een positieve test heb erna met een andere test gedaan ander merk die is negatief wel of niet zwanger 

Terug
Bovenaan