Zwangerschapstest

hoe kan een zwangerschapstest negatief aangeven terwijl je nog aan het testen was?? Je bedoelt de controle streep die er niet was?? Ik gebruik ze altijd en ken meerdere mensen en ze doen het altijd goed. Mss nog een keer proberen
 
het was toch echt zo, ik had urine opgevangen.. en tijdens dat dat opzuigstukje daarin moet zitten kwam er al een - . en de controle streep kwam ook, en na 2 minuten wachten veranderde er niks.
ik ga ook nog een keer testen, want het was denk ik ook te vroeg.
 
Ik heb bij twee van mijn zwangerschappen ook de test van het kruidvat gedaan en toen verscheen ook heel snel de streep, in mijn geval dus positief voor zwangerschap. Maar ik had wel best laat getest, dus daar wijt ik het aan.

Ik denk dat de test zo werkt: Er verschijnt altijd een min en als er hcg ( geloof ik toch ) in de urine zit dan komt het streepje die daar haaks op staat ook en heb je een plus. Gewoon over een paar dagen weer testen als je denkt dat het nu te vroeg was.
 
Denk dat jullie het over 2 verschillende testen hebben. Die goedkope van de kruidvat moeten 2 streepjes naast elkaar komen te staan. Die kan dus geen negatief aangeven. Ik ben dik tevreden over die goedkope testen. Ze gaven bij mij veel eerder dan de Clear blue aan dat ik zwanger was.
 
denk dat wij over 2 verschillende testen hebben, die 2 voor 5 euro hoeft er geen plusje te komen, alleen 1 of 2 strepen naast mekaar. Dus bij de c en t. Die andere van kruidvat moet idd een plusje worden. en als ie geen plusje geeft moet ie alleen een horinzontale streep geven en dan is ie nega
 
ik heb eerst en gevoelige gebruikt en was negatief , toen paar dagen later 2 voor 5 en die was direct positief.

succes
 
Als je te kort wacht kan de test idd een negatief resultaat geven, dus misschien nog ff wachten dan. Met de testen van het kruidvat heb ik al een paar gehad dat ze niet werkten, die van clear blue werken dan beter naar mijn gevoel (ik had bij de laatste een digitale, bleek toen al ruim 3 maanden zwanger ondanks het gebruik vd pil..)
Succes ermee in ieder geval!
 
kruidvat 2 voor 5 euro gaven bij mij heel snel positief toen ik zwanger was ,,, en met de termijn echo bleek dat toen ik teste net 3 weken bleek te zijn ,,,

sucses er mee!!!
 
Terug
Bovenaan