Zwangerschapstest

Hallo,..

Ik heb heel wat testen gehad voor de mijne positief aangaf,.Ik dacht ook zwanger te zijn, getest met een test van sensitest,.. men zegt namelijk al te kunnen testen vanaf de dag voor je periode zou moeten beginnen.. Affijn de sensitest was negatief'! Omdat je idd te vroeg kunt zijn, nog een sensitest,. Negatief! Een clearblue met + en -,.. negatief!! Gezien mijn periode nog steeds uitbleef heb ik na een aantal dagen opnieuw gestest met een clearblue +/- deze was zo twijfelachtig positief dat we toch de verloskundige hebben gebeld ( ik gebruik medicijnen en dus is het zeker weten van cruciaal belang ) twee dagen later naar de Gyn,. Inwendige echo is het meest betrouwbaar zou je zeggen?? Nee ik was op de echo niet zwanger!! Ook mijn bloed gaf een negatieve -2 op HCG,... Affijn dan zijn we niet zwanger en gaan we gewoon door ( wij waren niet zozeer bezig me het krijgen van kindjes nog ) Tot ik voor een pre-operatief ondezoek moest! De vragen beterft zwangerschap kon ik niet met 100% zekerheid beantwoorden.. De arts nam me niet serieus want de GYN en de HA hadden besloten dat ik niet zwanger was, gezien ik een belangrijke beslissing moest nemen, besloot ik nog één keer te testen,.. 1 keer nog,.. Ik kocht de duurtste digitale test van Clear-blue en testte,... En wel heb je ooit..... Ik was zwanger!!! Hartstikke zwanger.... Dus je kan ook de eerste periode van je zwangerschap heel weinig HCG aanmaken waardoor de test niet aanslaat,.. Ook testen de thuistests een HCG van 25 of meer geloof ik,... Zelfs een bloedtest in het Zhuis en een inwendige Echo kunnen er dus ernstig naast zitten!! Affijn ik raad je de clearblue aan als je vroeg test, de andere genoemde test zullen even goed werken maar mischien minder gevoelig zijn,... Succes
 
Terug
Bovenaan