Zwangerschapsverlof 6 0f 4 weken

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik kreeg van de week de vraag van mijn leidinggevende of ik wil doorgeven of ik 6 of 4 weken voor mijn bevalling met verlof wil. Ik ben 13 augustus uitgerekend, dus ik vond het wel heel vroeg om door te geven.</p><p>Wat zouden jullie doen?</p><p>Groetjes Ess </p>
 
Jaa, eigenlijk wil ik ook tot 4 weken aan de bevalling. Bang dat ik mij ga vervelend, maar als wij zo een pittige zomer als vorig jaar krijgen is het wel lekker als ik thuis ben
 
Ik ging voor 4 weken. Maar heel de zwangerschap viel me toch een stuk zwaarder, veel harde buiken waardoor ik toch eerder met verlof ben gegaan.
Je kan sws aangeven dat je met 4 weken wil. Lukt het niet ga je de ziektewet in, en alsnog met 6 weken je verlof in..
 
Ik ben 6 weken van tevoren gestopt en vond het heerlijk. Heb me eigenlijk niet verveeld. Ik was afgelopen september bevallen dus die verschrikkelijke hete zomer overleefd haha. Het ligt er ook wel aan wat voor werk je doet of je het kunt volhouden. Waarschijnlijk wil je baas het nu al weten ivm vakanties van je collega's. 
 
Ligt ook beetje aan wat voor werk je doet.. als ik een kantoorbaan had dan was ik 4 weken van te voren met verlof gegaan maar ik werk in de zorg en dat werdt erg zwaar dus ben toen 6 weken van te voren gegaan. Dus als je denkt dat je je baan goed lichamelijk aan kan dan dat je best 4 weken van te voren met verlof kan. Het wordt op een gegeven moment wel echt zwaar hoor met zo'n dikke buik!
 
Terug
Bovenaan