zwangerschapsverlof

Ik ga ook met de start van de zomervakantie (23-7) met verlof, ben 24 aug uitgerekend.
Vier weken van te voren dus, als ik dat haal aangezien ik met mijn bekken zit.
Ben nu al van 5 naar 2.5 dag terug gegaan....
Eigenlijk lijkt 6 weken van te voren mij ook wel lekker hoor......
 
oke, Ik zie dus dat ik niet de enige ben die vermoeid en moe is.Soms heb ik her zo zwaar dat als ik thuis kom,ik alleen maar wil douchen en gaan slapen.

@ JIG: Waar woon jij dan? Dat is lekker, zo lang verlof
 
ik ben 25 aug uitgerekend en werk officieel tot 4 wk van te voren 27 juli, maar heb wat daagjes opgenomen zodat mijn laatste werkdag ook de 22e is. lichamelijk kan ik het ng prima volhouden, maar ik ben veel chaotischer, vergeetachtiger eb dat brengt bij mij wel stress mee..
 
ik ben 8 aug uitgerekent en ga maandag 27juni met verlof dus dat is 6 weken van te voren wilde 4 weken maar met nog een kleine van 3 jaar in huis wordt het toch te vermoeiend vrees ik.
heb er nu al zin in!!!!
 
Ik ben 18.08 uitgerekend en mijn laatste werkdag is 01.07. Lekker 6 weken van tevoren en ik merk nu al wel dat dat ook de goede keus is. Werk nu nog maar 6 uur per dag ipv 8 en dat voor de laatste 7 weken.
 
Ik werk tot 6 weken van tevoren, zit dan nu in de ziektewet i.v.m. harde buiken en hoge bloeddruk. Mag van de vk dan ook niet meer dan 16 uur gaan werken na eerst een paar weken rust te hebben genomen en dat is hopelijk ook wel beter vol te houden dan 32 uur.
 
Terug
Bovenaan